compact Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 som overskrift, gjerne ta med mange bilder og fortell hva du ska gjøre med bilen din i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg for min del skal forvandle min orginale bil. plana er m styling og gjøre endel innvendig blant annet skinninteriør og bygge anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg skal polere opp kanten på bbs felgene mine og lakkere senteret svart som bbs felgene i dette innlegget. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29050 Og som ordtaket sier: "ingenting er som en 8'er med strake rør", så da tenkte jeg å moddernisere eksosanlegget ved å bytte ut katalysatorene og den midtre potta, med to strake rør bak til den siste potta. har nylig byttet den lille spoileren jeg har på bakruta, med en ny som er lakkert i bilens farge. blei drit fint! kan legge ut bilder senere av det jeg har/får gjort. noen andre som har planer for vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 18, 2006 Share Skrevet Oktober 18, 2006 mine planer er å holde den unna grøfta, og på alle fire denne vinteren Annet enn det vil det bli gjort litt småjusteringer av lykter, fanger, høydejustering og diverse småplukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Med hånden på hjertet: Skrense med den for alt det er verdt! Det er på vinteren min "motorsterke" bil (ref: BA journalist) virkelig kommer til sin rett. Så blir det som regel noen små jobber med små problemer som alltid dukker opp i forbindelse med hard tukting av redskapen. Skal også hive på den isdekk og kjøre det foringer og bærekuler klarer på isbane Ellers har jeg en motor som jeg kanskje skal begynne å gå over.. alt etter XX antall minusgrader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg vil ha en garage med løftebukk og varme! Så jeg får gjort at jeg vil med bilen Noen som vet om noe i asker området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 min blir bare dyrere i vinter. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 mitt vinterprosjekt med e34'n er å spare penger til en "delebil". også kanskje gå til innkjøp av litt småting, små detaljer og slikt i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg vil ha en garage med løftebukk og varme! Så jeg får gjort at jeg vil med bilen Noen som vet om noe i asker området? Hver gang jeg vil ha en garasje å skru i bli fadern forbanna. Han skrudde ute i minusgrader..og vil jeg ha løftebukk ga han meg gjekkem og 4 bukker....versågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jeg håper på å få mot og ork til å plukke opp,overhalle topp,bytte ødelagte deler og sette sammen igjen motoren min i vinter.Og muligens noen små justeringer på div deler så det ser litt penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Bygge opp M30B35 min,samt begynne å pusse på karroseri til prosjektbilen min..får håpe jeg finner en plass til å drive med det på.. Motoren er såpass liten att det går ned i kjelleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjaser Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Skru av antispinn og ESP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke ødelegge frontfangeren ... samt spare penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Pusse opp karoseriet til E34-en som står i garasjen no. Og ellers ungå å skli ut i ein sving som eg gjorde i fjord vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunspec Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hehe. Jeg skal bygge motor til bilen i vinter. Vi snakker M50B25 som blir stroka til 2.8L, samt turbolada. Tenkte på 400hk på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå