Gå til innhold

fortell om ditt vinterprosjekt

compact
 Share

Anbefalte innlegg

jeg skal polere opp kanten på bbs felgene mine og lakkere senteret svart som bbs felgene i dette innlegget.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29050

Og som ordtaket sier: "ingenting er som en 8'er med strake rør", så da tenkte jeg å moddernisere eksosanlegget ved å bytte ut katalysatorene og den midtre potta, med to strake rør bak til den siste potta. 8)

har nylig byttet den lille spoileren jeg har på bakruta, med en ny som er lakkert i bilens farge. blei drit fint!

kan legge ut bilder senere av det jeg har/får gjort.

noen andre som har planer for vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hånden på hjertet: Skrense med den for alt det er verdt!

Det er på vinteren min "motorsterke" bil (ref: BA journalist) virkelig kommer til sin rett. Så blir det som regel noen små jobber med små problemer som alltid dukker opp i forbindelse med hard tukting av redskapen. Skal også hive på den isdekk og kjøre det foringer og bærekuler klarer på isbane :)

Ellers har jeg en motor som jeg kanskje skal begynne å gå over.. alt etter XX antall minusgrader.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en garage med løftebukk og varme! Så jeg får gjort at jeg vil med bilen :D Noen som vet om noe i asker området?

Hver gang jeg vil ha en garasje å skru i bli fadern forbanna. Han skrudde ute i minusgrader..og vil jeg ha løftebukk ga han meg gjekkem og 4 bukker....versågod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...