Stephan.s Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Som topic. Har vært innbrudd i bilen tidligere før min tid og han/de har klippet rett over hele ledningsnettet. Har liv i spilleren og lyd på alle høytalere, men har noen kabler som ikke går noe sted? Noen som har, eller vet om en komplett oversikt over hva som er hva bak der? kan spare meg før unødige kommentarer om "se i instruksjonsbok" o.l. på forhånd takk PS: Er snakk om en e34 fra 91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvorfor bry seg når alt fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hva med å skrive hvilken farve det er på de kablene du ikke vet hva er, så kansje du kan få litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvorfor bry seg når alt fungerer? nysgjerrigheten tar overhånd nei men er greit å vite hva diverse er, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hva med å skrive hvilken farve det er på de kablene du ikke vet hva er, så kansje du kan få litt hjelp har ikke mye peil på anlegg, men jeg, og de fleste andre (grovt) vet hva høytaler og strøm ledningene er/ser ut. men er utrolig hva folk vet her på forumet men du har et poeng. skal sjekke det nærmere på lørdag og legge ut fargene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 her er bildene av de ledningene som går ingentans. trenger hjelp til å finne ut hva de er til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 bumper denne her en gang til da jeg har bestilt ny spiller når og skulle likt å vite hva de kablene er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Blå/rød/brun blå/lilla/hvit Gul/blå/hvit Gul/Brun/rød Alle disse som er tvinnet TROR jeg er høytalerne dine. Dette er jo lett og finne ut ved å se bak på høytalerne. Ellers er jo rød somregel pluss og svart (noen tilfeller brun) som er jord. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takker så meget for svar, men det er de som du ser på bildene som jeg ikke har koblet til noenting som jeg ikke vet hva er Altså totalt 6 enkeltkabler av diverse fargekombinasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 10, 2007 Share Skrevet Februar 10, 2007 Kan godt hende det er kabler som går bak til høytalere, eller noen kabler som hørte til orginalspillern i bilen. Men det er jo ikke noe farlig med de kablene der, for du har jo alt som trengs til en vanlig CD-Spiller med de andre kablene så du får ikke brukt noen av de på den uansett . Men klart det kan vere kjekt å vite hva det er Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Det er kabler som tilhører orginalspilleren i bilen din, som du sikkert ikke har, vet ikke hva de er til,men det er det bilde av under på orginal spilleren, du trenger ikke disse kabelen visst du har en ny spiller... da er de bare til og glemme de kablene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det er kabler som tilhører orginalspilleren i bilen din, som du sikkert ikke har, vet ikke hva de er til,men det er det bilde av under på orginal spilleren, du trenger ikke disse kabelen visst du har en ny spiller... da er de bare til og glemme de kablene der. Ok, så det er ikke værre en at det er noe ekstra dilldall til org spiller? Er bare greit å ha en oversikt over hva de faktisk var for noe sånn i tilfelle de hadde en eller annen funksjon jeg kunne ha brukt for. Får vel bare teipe de så de ikke er i veien og koble inn den nye spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Tlf mute, el antenne, styring til ekstra forsterker osv. Ta en tlf til forhandler så sender de sikkert koplings skjema på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå