Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har solgt det på forumet her for mye mindre en 9000kr. Bare å sjekke deler til salgs regelmessig, så kan det hende du finner gull.-)

Skrevet
Ja, man får vel vente og se. Dere vet ikke om ei tannstang da? til bmw e 36 uten servo?
Fikk du anmerking på Eu-kontrollen? Var det på et merkeverksted? I så fall burde du ta etterkontrollen på et BMW verksted siden det alltid vil være litt slakk i tannstaget på E-36 og at bmw så litt mellom fingrene på det... Det de sa der jeg holder til :)
Skrevet

Ja det var EU-kontrollen :? fikk høre i etter tid de ikke er helt seriøse der.. Hadde 7 2er feil :( vedlikedhold vedlikhedhold... Måtte bytte alle bremsene, men de var veldi slitt, 4 foringer osv

Jeg prøvde for en tid tilbake og fixe en morkna slange, men det endte med at jeg knakk ei pakning til innsugings manifoiln :oops: og det resulterte i at bremsekraftforsterkern ikke fungerte når jeg sto på tomgang og tomgangen var veldi ujevn og jeg fikk og en sinnsykt stygg lyd av bilen. Men det er tatt hand om nå og 3-4 av feilene er rettet. :beer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...