bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 bare begyner med noen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vært på rema å knipsa? Bilde av 2 handlevogner... Hva er interessant/spesielt med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vært på rema å knipsa?Bilde av 2 handlevogner... Hva er interessant/spesielt med det? Ikke helt vellykka disse bilene her... Mer handlevogn enn bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe..bare la ut jeg da..ekke min feil vis dere ikke liker de:På desuten ser det ut som det er ved rema?haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe..bare la ut jeg da..ekke min feil vis dere ikke liker de:På desuten ser det ut som det er ved rema?haha Var litt ironisk da Ja handlevogner finner man bl.a på rema hehe Men bort med de sinnsyke overkill, dritstøgge spoilerne så blir det kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Heldigvis er hvertfall en av bilene ikke norsk. Grøss og gru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hehe kan være enig det da..litt hissi vinger da..men men...kan ikke noen andre legge ut noe bilder å da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Kan da legge ut bilder av denne M6'n som sto på Lillehammer for noen dager siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 feeeeeeeeeeet bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 lever den øverste bilen ennå?? denn gikk der jeg bor for et par år siden, men folk sier den var ihjelrusta så det ble delebil av den?? noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 haha. du måtte bort igjen og knipse noen bilder av m6`n i dagslys ja, Håvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 vet hvertfall att det var han jeg kjøpte warsteiner m3´n av som bygde den. var vel tilfeldigvis en 535motor i den med m3 kasse faktisk. husket jeg såg den kjørte på lånke. gikk ganske ok mii grunn. den var uberstrøken i sin tid vertfall og sinnsykt pen og c til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 BMW 127'n var jo knall tøff da.. hehe... Og, rå M6 Håvard.. Ser ut som det står en ok M3 i bakgrunnen også gitt.. Lurer på hvem den er sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 haha. du måtte bort igjen og knipse noen bilder av m6`n i dagslys ja, Håvard Yess!! Drømmebil da...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå