Gå til innhold

Skurring i radio ved bruk av varmetråder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Lurer på om det er flere som har dette problemet.

Når jeg lytter til radioen i bilen(orginal buisness navi radio) og skrur på varmeruten bak så forsvinner radioen og det blir bare en masse skurring.

Hva kan dette være for noe rart..

Takk for alle svar..

Skrevet
sitter ikke antennen i bakruta?

Hmmm blei litt usikker jeg nå,men meine det at jeg har sett at det ligger tråder i sidevinduet på venstre side og ikke på høyre hmmm.

:?:?:?:?

Skrevet

Om du har to loddrette tråder som går over midten av bakruta de så er det antenna:-) Jeg har hatt det på en tidligere bil, men aldrig hatt det problemet du snakker om!

Skrevet
Men han har jo en touring. Da sitter vel ikke antenna i bakruta? Eller.... :-k

Har sett etter nå og jeg har to tråder på venstre bakrute og to tråder som går loddrett av varmetrådene som går horisontalt på bakruten. så ka av disse som er antennen er ikke godt og si..

Skrevet

Har sett etter nå og jeg har to tråder på venstre bakrute og to tråder som går loddrett av varmetrådene som går horisontalt på bakruten. så ka av disse som er antennen er ikke godt og si..

Di i bakruta er radioen, ganske sikker. Mens de på venstre bakrute kan da muligens være til mobiltelefon. Vet det er flere biler som har det.

Skrevet

Di i bakruta er radioen, ganske sikker. Mens de på venstre bakrute kan da muligens være til mobiltelefon. Vet det er flere biler som har det.

Men trodde antennen for mobilen var den jeg hadde på taket bak.det står en liten antenne der skjønner du...

Det kan hende at de to tådene på sidevinduet ikke er i bruk da

• 2 months later...
Skrevet

Har samme problem i min Touring. Har også lagt merke til at 3 av varmetrådene er slitt tvers av så jeg har bare varme i de 2 første trådene på ruten. Vet ikke om dette har noe med de dårlige signalene når varmetråden er på. Har dere med dårlig signal ødelagte varmetråder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...