Padi Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Hei Lurer på om det er flere som har dette problemet. Når jeg lytter til radioen i bilen(orginal buisness navi radio) og skrur på varmeruten bak så forsvinner radioen og det blir bare en masse skurring. Hva kan dette være for noe rart.. Takk for alle svar..
Padi Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2006 sitter ikke antennen i bakruta? Hmmm blei litt usikker jeg nå,men meine det at jeg har sett at det ligger tråder i sidevinduet på venstre side og ikke på høyre hmmm.
Stephan.s Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 etter det lille jeg vet, så har bmw antenne i bakruta. tror du bare må akseptere at det er sånn
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Om du har to loddrette tråder som går over midten av bakruta de så er det antenna:-) Jeg har hatt det på en tidligere bil, men aldrig hatt det problemet du snakker om!
Odde Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Men han har jo en touring. Da sitter vel ikke antenna i bakruta? Eller....
Padi Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 Men han har jo en touring. Da sitter vel ikke antenna i bakruta? Eller.... Har sett etter nå og jeg har to tråder på venstre bakrute og to tråder som går loddrett av varmetrådene som går horisontalt på bakruten. så ka av disse som er antennen er ikke godt og si..
Tiller Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Men han har jo en touring. Da sitter vel ikke antenna i bakruta? Eller.... Har sett etter nå og jeg har to tråder på venstre bakrute og to tråder som går loddrett av varmetrådene som går horisontalt på bakruten. så ka av disse som er antennen er ikke godt og si.. Di i bakruta er radioen, ganske sikker. Mens de på venstre bakrute kan da muligens være til mobiltelefon. Vet det er flere biler som har det.
Padi Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2006 Men han har jo en touring. Da sitter vel ikke antenna i bakruta? Eller.... Har sett etter nå og jeg har to tråder på venstre bakrute og to tråder som går loddrett av varmetrådene som går horisontalt på bakruten. så ka av disse som er antennen er ikke godt og si.. Di i bakruta er radioen, ganske sikker. Mens de på venstre bakrute kan da muligens være til mobiltelefon. Vet det er flere biler som har det. Men trodde antennen for mobilen var den jeg hadde på taket bak.det står en liten antenne der skjønner du... Det kan hende at de to tådene på sidevinduet ikke er i bruk da
motom Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 Har samme problem i min Touring. Har også lagt merke til at 3 av varmetrådene er slitt tvers av så jeg har bare varme i de 2 første trådene på ruten. Vet ikke om dette har noe med de dårlige signalene når varmetråden er på. Har dere med dårlig signal ødelagte varmetråder?
garrasjen Skrevet Desember 29, 2006 Skrevet Desember 29, 2006 For å bli kvitt problemet må du skifte rute... Var garanti på mange av disse, og er det fortsatt på noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå