SteffenM2 Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei, nå nermer vinteren seg bare mer og mer, og da er det tid for Høst treff på verkstedet! Alt av biler er velkommne, men vi bruker meste av plassen til 02/classic bilene! Vi får også bruke en stor parkerings plass ca, 100meter fra garasjen! Vi satser på godt vær og godt oppmøte! Addressen er Vålerveien 109. Veibeskrivelse: Fra Oslo: Ta av E6 ved Moss kjør rett frem i rundkjøringen ve Jet stasjonen og fortsett 1km rett frem. Fra Sarpsborg: Ta av E6 ved Moss. Ta til venstre i første rundkjøring, kjør under E6 og ta til venstre i rundkjøring ved Jet stasjon, fortsett 1km rett frem. Fra vestfold: Følg skilting mot E6. Ta av til høyre da du kjører ut av mosseporten. Fortsett 1km rett frem. Verkstedet ligger helt inntil veien på venstre side. På grunn av liten plass på utsiden benytter vi oss av parkeringsplassen på butikken som ligger 100m på nedsiden av verkstedet. Ved spørsmål: Eivind Mikkelsen 93258950 Ta med god bilen og godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 19, 2006 Share Skrevet Oktober 19, 2006 Vi kommer med 78` E21 286hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Ah! tøft Får vi en liten oppvisning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vil bare nevne at hvis man kommer fra syd, så er det den nordre innkjøringen til Moss man skal ta av på for å kunne følge veibeskrivelsen til Steffen, altså ved Mosseporten. Edit: jeg ser ikke noen dato/klokkeslett.. Når er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 20, 2006 Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg hadde tenkt å komme, men jeg har liten lyst til å kjøre så langt.. Vi får se på lørdag kveld, for det hadde vært kjekt å møte kjernen her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg tror noen glemte å skrive dato/klokkeslett her...??? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ah! tøft Får vi en liten oppvisning? Tviler,bilen er nybygd og eieren er ikke erfaren bak noe ratt enda. Og det står ikke "riktig" bakaksel på den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg tror noen glemte å skrive dato/klokkeslett her...??? Eller? Hehe, er det mulig Det er iallefall i morgen! Søndag 22.10. Er vel ikke noe spesielt klokkeslett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå