325i Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 hei, har kjøpt simmons effekt anlegg til bmw'n min, en e36 325i.. så lurte jeg på åssen jeg skal skjøte overgangen fra bunnen av manifoilen og over til eksosen for det passer ikke helt perfekt, må kutte å tilpasse noe.. men biltema skjøtestykke, er det noe spess?
Bimmerlars Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 Har du kjøpt det i butikk? Gå tilbake med det og si du skal ha igjen penga, så kjøper du noe annet. Bare tull å kjåre sånn med nye deler fra en såpass stor produsent som simmons
Tiller Skrevet Oktober 19, 2006 Skrevet Oktober 19, 2006 passformen bruker jo å være bra på simons Ja, har selv hat simons. Det sklei rett på! Ville nokk tatt med en tur tilbake i butikken!
325i Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 fikk det med bilen, er kvitering å slikt med, men tror det er kjøpt i danmark.. men noen som har noen erfaringer med skjøtestykker fra biltema eller brude jeg kjøpe hos en ann bilbutikk med litt bedre kvalitet??
325i Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2006 fant ut av at det var den manifoilen di selger på koed.dk og ikke simmons.. helt elendig passform, ikke kjøp derifra..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå