Gjest Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 T Y racing skrev: Kimmit sport skrev: det kommer helt annpå hvilken motor du har/ladetrykk du skal kjøre på.eg har kitt 2 på min m20 og eg kjører på rundt 380hk pga at eg ikkje har datasprut.men oppsettet er for 500hk+ dette er på en e36 m3? standard topp og bunndel? ladetrykk du kjører da? Står M20 i innlegget hans
Kimmit Racing Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 nei på min så er det 2.7 liter.har turbochip. men på en m3 3.0 liter vil du få ca 400hk på 0.4 bar på standard motor.og rundt 420 på en 3.2 liter
Pauls1 Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 hm.. intresant! men er disse "kittene" bolt on? eller kreves det mye tilpassing? følger det med noe form for monteringsveilding?
javewl Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Kimmit sport skrev: nei på min så er det 2.7 liter.har turbochip.men på en m3 3.0 liter vil du få ca 400hk på 0.4 bar på standard motor.og rundt 420 på en 3.2 liter Hvor nødvendig er det med overhaling på motor dersom trykket ligger på f.eks 0.4? 3.2L
opasb Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 nevn alt eg må gjør me en m20 motor før eg bynn å bruk turbo. eventuelt råder, stempler, topp osv. kor dyrt blir det og bygge om en m20b25 til turbo med orginale innspruten som står på.?
Rotty Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 opasb skrev: nevn alt eg må gjør me en m20 motor før eg bynn å bruk turbo. eventuelt råder, stempler, topp osv. kor dyrt blir det og bygge om en m20b25 til turbo med orginale innspruten som står på.? les litt her. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... s&start=15
Sevenord Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Passer dette på en m52b25? Mye effekt kan man forvente uten å røre noenting innad i motor?
Taanevig Racing Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Kan jeg bruke samme kittet på M50 B25???? Har en slik stående i en E30.
Kimmit Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2006 jepp desse kittene kan du bruke på m50 når dem er i e30,for turboen blir liggende inntil blokka kan du si. usikker om grenrøret passer på m52 ellers så passer resten
Bemmwe Skrevet Oktober 31, 2006 Skrevet Oktober 31, 2006 Kimmit sport skrev: M20kitt 1 Turbo Ksr34 stage 3 Rustfritt Grenrør Wastegate 38mm intercooler 450x300x76 Ks racing special filter(sølv) Bensintrykk regulator Boost controller siliconslanger: 2x90` 2x straight 2x45` 2xreducer 2`-3` 1xreducer pris vanlig :17951.- din pris :15304.-(20% rabatt) du sparer : 2647.- Kitt 2 Turbo Ksr04E stage 5 "P" trim Rustfritt Grenrør Wastegate 38mm intercooler 450x300x76 Ks racing special filter(sølv) Bensintrykk regulator Boost controller siliconslanger: 2x90` 2x straight 2x45` 2xreducer 2`-3` 1xreducer pris vanlig :17831.- din pris :15208.-(20% rabatt) du sparer : 2623.- M50/M3 kitt 1 Turbo Ksr34 stage 3 Rustfritt Grenrør Wastegate 38mm intercooler 450x300x76 eller selv valg Ks racing specialfilter(sølv) Bensintrykk regulator Boost controller siliconslanger: 2x90` 2x straight 2x45` 2xreducer 2`-3` 1xreducer pris vanlig :16431.- din pris :13784.-(20% rabatt) du sparer : 2646.- Kitt 2 Turbo Ksr04E stage 5 "P" trim Wastegate 38mm Rustfritt Grenrør intercooler 450x300x76 eller selv valg Ks racing spesial filter(sølv) Bensintrykk regulator Boost controller siliconslanger: 2x90` 2x straight 2x45` 2xreducer 2`-3` 1xreducer pris vanlig :16311.- din pris :13688.-(20% rabatt) sparer : 2623.- NB!det er 20%rabatt om du er medlem av E30klubben og er på dette forumet.som vist på(din pris) www.kimmit-sport.com Tlf:46668664 Har en 323 e30.. Onsker turbokitt til den.. Har du god pris? Bilde?
Micro_RaCeR Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Hva kan man regne med å få ut av en 320 m50 motor?. men et av de kitta. vil det lønne seg for meg å bytte til en 325 uten vanos.? vis jeg kjører trykket under 1kg. kan jeg kjøre på stander inn mat, og pakninger og bunn del da? på 320 er også uten vanos. har ikke alt for stor erfaring med motor bygging men vil lære. har funnet ut at vanos er noe hærk å tukle med.
artax Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 hva må jeg skifte på min e34 520i 24v for å få turbo?. den er nå godt 275000
rel0ad Skrevet November 1, 2006 Skrevet November 1, 2006 Snakker vi mye effekt på en 2.5 m50 motor da?
Kimmit Racing Skrevet November 1, 2006 Forfatter Skrevet November 1, 2006 dere kan kunn kjøre på 0.5 bar maks på standard motor/tenning.men senker du kompen kan du kjøre på betraktelig mye mer på standard innmat.desse kitta er gode for rundt 400++hk 275000km er altfor mye til og turbo konvertere.det lureste er og overhale eller finne en motor som har gått lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå