Spinner Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =5&tot=961 Har foreløpig et bud på 10k Noen interesserte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 jeg er veldig intressert i felgene du har... er de tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hmm trenger førersete eg...selger du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Heisann Må nok skuffe dere der, selger hele sulamitten under ett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 HeisannMå nok skuffe dere der, selger hele sulamitten under ett... regnet med det men måtte berre høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Bump... Pga useriøse budgivere er jeg åpen for forslag, noen som byr 10.- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet November 4, 2006 Share Skrevet November 4, 2006 Bump... Pga useriøse budgivere er jeg åpen for forslag, noen som byr 10.- ? bytte i rep,obj? er en selco 14 fot? int så send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet November 4, 2006 Forfatter Share Skrevet November 4, 2006 Bump... Pga useriøse budgivere er jeg åpen for forslag, noen som byr 10.- ? bytte i rep,obj? er en selco 14 fot? int så send meg en pm Har dessverre ikke tid til rep, derfor jeg selger bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg