Gå til innhold

Ettermontering av el-vindu, e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg ønsker og ettermontere el-vindu i min e36 323i 95.. Har sett under midtkonsollen men kan ikke se at det ligger ledninger klar frem til bryter. Er disse eventuelt godt skjult? Hva må til dersom eg må legge opp hele lednings-nettet selv, er dette komplisert? Er det noen som har gjort det som kunne gitt meg en "oppskrift" så hadde det vert supert!!! :D

Skrevet

På bruksanvisningen som fulgte med står det at du skal hente strøm rett fra batteriet, jeg tok selvfølgelig den tunge veien og koblet meg inn i sikkrings-boksen der sikkringen for el-vindusheisen skal stå orginalt. Dette var en h.... jobb, men ser jo litt mer "profft" ut 8)

Skrevet

Ja strøm rett fra batteriet blir uaktuelt.. Så ledninger fra bryter til heis og frem til sikkringsboks følger med i settet fra schmiedmann? da bestiller eg det og, så slipper eg sveiving for hånd 8)

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå her eg montert el-vindusheisene fra schmiedmann og det var nesten "bolt on", måtte bare bore et nytt hull. Siden ledningsnettet i bilen ikke var lagt opp fra før så måtte eg trekke opp nytt, men systemet er veldig enkelt, en ledning til pluss med sikkring og en til jord. Ledninger følger med. Eg la også mellom et rele slik at heisene ikke virker når tenningen er av. Dette settet kan anbefales!! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...