Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Noen som kjenner til denne? Komentarer og/eller info mottas med takk Har vært uten bil/bmw nå i 15 dager og kjenner deprisjonene kommer sigende så nå må jeg bare kjøpe meg en E30!! Vurerer denne sterkt: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 266930#top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Så ikke den hel og fin ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jo jeg synst det jeg også! Liker E30en best når den er tilnermet orginal! Passer greit også nå siden svogeren min er i Harstad for øyeblikket Eneste minus er at det er så sykt dyrt å sende bil med hurtigruta!!! Må jo få den til Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 så strøkent ut! kunne lett tatt en tur til h.sund for den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 så strøkent ut!kunne lett tatt en tur til h.sund for den jeg Håpe du finn den i h.sund då...lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Eneste minus er at det er så sykt dyrt å sende bil med hurtigruta!!! Må jo få den til Bergen! Kan kjøyre den ned til deg eg vist du betaler fly og utgifter nedigjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Eneste minus er at det er så sykt dyrt å sende bil med hurtigruta!!! Må jo få den til Bergen! Kan kjøyre den ned til deg eg vist du betaler fly og utgifter nedigjen Skal spandere fly opp og hurtigruta ned igjen Koster 1590kr for en pers. m/bil fra harstad til bergen mens det koster 5750kr viss du ikke skal følge med bilen selv!! SYKT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Så fin ut den der. Men det sto ikke noe spesielt om bilens tekniske stand, men det finner du jo fort ut om du ringer. Personlig så synes jeg at 55k for en e30 er 15k for mye. Men på en annen side så vokser ikke godt holdte orginale e30 på trær heller. Men for at den skal være verdt 55k så bør det ikke være noe mye "småfix". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Absolutt en av de bedre E30r i Norge Sjekket opp reg nr på vegvesen.no og stod at den måtte Eu godkjennes før 30.11.06. Ikke at det skulle være noe problem, men greit å få han til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Skal spandere fly opp og hurtigruta ned igjen Koster 1590kr for en pers. m/bil fra harstad til bergen mens det koster 5750kr viss du ikke skal følge med bilen selv!! SYKT!! Kanskje nettopp derfor du bør ta deg en tur på verdens fineste kyst.. Henter den for deg og kjører den til Leiligheten din i Bergen vist du betaler reise, bensin og mat.. PM for interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja jeg har snakket med eigeren flere ganger,har en som sansynligvis skal se på bilen for meg imorgen! Nei det skulle ikke være noe å si på bilen,rustfri skulle den også være!! Og det er det viktigste i mine øyner! Så viss bilen er så bra som han sier så er den kanskje i bergen før helgen Som du sier:fine E30er vokser ikke på trær!! Men 55 er jo en del for en 18år gammel bil! Men så har jeg jo nett solgt en 16år gammel E30 får over det 3dobble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvis du har pengene og synes bilen er flott så er det jo bare å kjøpe, er jo viktigst at du selv er fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Skal spandere fly opp og hurtigruta ned igjen Koster 1590kr for en pers. m/bil fra harstad til bergen mens det koster 5750kr viss du ikke skal følge med bilen selv!! SYKT!! Kanskje nettopp derfor du bør ta deg en tur på verdens fineste kyst.. Henter den for deg og kjører den til Leiligheten din i Bergen vist du betaler reise, bensin og mat.. PM for interesse.. Hehe,har vært tur/retur nordkapp-stavanger 3ganger + 3-4 ganger til nordland/troms!! Jobbet på båt i noen år så kysten har jeg sett en del ganger Men flott er det,det er helt sikkert, så hadde jeg hatt tid å hente bilen selv hadde jeg gjort det med glede!! Men jeg er enda i det satans militære!!! BTW,har du sett matprisene ombord? Hadde fort pasert 6000 med en sulten mann ombord der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 21, 2006 Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hehe,har vært tur/retur nordkapp-stavanger 3ganger + 3-4 ganger til nordland/troms!! Jobbet på båt i noen år så kysten har jeg sett en del ganger Men flott er det,det er helt sikkert, så hadde jeg hatt tid å hente bilen selv hadde jeg gjort det med glede!! Men jeg er enda i det satans militære!!! BTW,har du sett matprisene ombord? Hadde fort pasert 6000 med en sulten mann ombord der Er motormann, så vet alt om dette!! går forøvrig på Teknisk fagskule for å ta maskinist utdannelsen, 2 år. Blei litt OT dette, men, men. Matros du eller? Bergen Martitime ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå