oyvin Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Er i full gang med å skifte dør grunnet skade på den gamle, men ganske tidlig støter jeg på et ekstremt irriterende problem, den tappen som fester dørstopperen i bilen sitter som bare det.. Er det noen spesielle knep for å få den ut? Del D på denne tegningen: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/2109.gif
oyvin Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 da fikk jeg den ut, med mye govilje og banning, og ei sveisetang..
Betakaroten Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 godvilje, banning og litt rå makt. Med vasselin og rå makt er alt mulig
aloebiz.net Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Jeg lurer på hvordan man fester disse ordentlig!! (Vet jeg bumper en eldgammel tråd, men klarte ikke la være ^^ )
AlXz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Demontering: Dra av låse klipset om det sitter på under. Ta så en hammer og bank som faen Så kan det lønne seg å lukke døra litt, slik at dørstopperen ikke er stram, og splinten er i klem. Så ta en tank og lirke den ut samtidig som man dunker døra litt fram og tilbake. Egentlig ganske enkelt da. Montering: Er vel bare å sette den nedi fra oversiden, og slå til med f.eks en hammer. Husker jeg slet litt med det.., men litt lirking av dør der også og bra slag med en hammer gjør nytten det Bare pass på å ikke treff karosseriet alt for mye
aloebiz.net Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Demontering:Dra av låse klipset om det sitter på under. Ta så en hammer og bank som faen Så kan det lønne seg å lukke døra litt, slik at dørstopperen ikke er stram, og splinten er i klem. Så ta en tank og lirke den ut samtidig som man dunker døra litt fram og tilbake. Egentlig ganske enkelt da. Montering: Er vel bare å sette den nedi fra oversiden, og slå til med f.eks en hammer. Husker jeg slet litt med det.., men litt lirking av dør der også og bra slag med en hammer gjør nytten det Bare pass på å ikke treff karosseriet alt for mye Jeg har banka som faen og det virker som den sitter som faen etter det, men en ukes tid etter så er det løst igjen :S Er de ødelagt de splintene jeg har eller må jeg banke ENDA hardere? Eller er det en eller annen teknikk for å få festet disse?
AlXz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Skal egentlig være klips / låsering el noe i bunn av splinten.., ihvertfall på sedan.., var ikke slik på coupe'n her.. Var den lille siste biten jeg slet med jeg og.. Men til slutt "datt" den på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå