Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nesten komplett E36 320i som er skadet og skal selges enten som komplett delebil, eller deler hver for seg.

Det som ikke er i orden på bilen er:

- H baklampe

- bagasjelokk

- H for og bakdør (utvendig, dørtrekk og vindu + utvendig speil er i orden)

- H og V forskjerm

- Radiator

- Frontfanger

- Begge hovedlamper forran

- Begge blinklys forran

Jeg må ha svar innen tirsdag om noen er interisert i komplett bil, ellers begynner jeg demontering av motor osv og selger separat. jeg har desverre ikke bilder akuratt nå men bare ta kontakt for mere info.

chrissa_87@yahoo.com

Skrevet

coupe? hvem modell? når er den førstegangs regestrert i norge? hvor mye skal du ha for kun karosseriet?

motor osv osv kan du beholde selv

Skrevet

Det er en diamantsvart sedan, husker ikke førstegangs reg. i norge men er en 91`mod. Gi bud på karosseriet om det er av interesse, jeg får jo tross alt 1500 for det på skroten så litt over det må du regne med.

Motor er veldig bra, bruker hverken olje eller kjølevann, tikker ikke og går som det skal. Demonterer motor i morgen så den er klar for å bli hentet alleredet da. med eller uten drivverk velger du som kjøper selv. Gi bud!

EL-seter er det ikke på bilen.

Skrevet

Panseret er ferdig for å si det sånn, det må smeltes om for at det skal kunne brukes til noe som helst annet en pynt av noe slag :P

Som delebil regner jeg ut at den er verdt rundt 8-10 tusen, bilen holder til i Ski akuratt nå, det er en 20 minutter sør for oslo.

Det står 16" orginale E46 alu felger på den nå, de er hele og pene, sett bort i fra en felg som er litt kantkjørt. skjedde når jeg krasja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...