ThomasM Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Bremselysene virker bare når de vil virke. Og det er så og si aldri.. Hva kan være galt ? en venn av meg sa det kunne være bremselysbryteren? Hva tror dere ? Ene baklykta er festet knekt så er bare ene.. har prøvd og bytte pære og det funket fortsatt ikke.. Har prøvd og bytte pæreholderen med den på andre siden, funket fortsatt ikke
Bjørn 320 Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Høyrest sannsynleg ut med den brytaren...
Maxxsonics Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 skjekk jording, og bytt pære, pærer kan ha dårlige dager virker det som! og bryteren..!
KalMar Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 det kan være at det er dorlig kontakt et sted.... å vis det rister mye i bilen, så kan pærene bli ødelagt fortere.
ThomasM Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2006 skjekk jording, og bytt pære, pærer kan ha dårlige dager virker det som!og bryteren..! Hvor er jordinga på baklyktene da ?
ConCon Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Hadde samme problemet på min da jeg kjøpte den. Var dårlig kontakt som var årsaken, den satt innenfor dashborddekselet under rattet... Et par skruer og fort gjort...
ThomasM Skrevet November 15, 2006 Forfatter Skrevet November 15, 2006 Hadde samme problemet på min da jeg kjøpte den. Var dårlig kontakt som var årsaken, den satt innenfor dashborddekselet under rattet...Et par skruer og fort gjort... Det er nok den som er gåen på min også :\ funker bare vært 10'ende brems eller noe.. Vet du om det var en 2 polet bryter ? ser vi har nesten samma bil
RWDF Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Har noe av det samme problemet, hos meg skyldes det dårlig kontakt mellom pæreholderene og selve lykten. Lar seg ordne med litt loddetinn.
Hylland Skrevet November 15, 2006 Skrevet November 15, 2006 Nokon som veit kor det pleier å være dårlig kontakt på E34 når det gjelder bremselysene??
ConCon Skrevet November 16, 2006 Skrevet November 16, 2006 Det er nok den som er gåen på min også :\ funker bare vært 10'ende brems eller noe.. Vet du om det var en 2 polet bryter ? ser vi har nesten samma bil Jeg vet ikke hvor mange poler det var... men var bare en løs kontakt som hadde ramlet litt ut... Ikke noe lodding, var bare å sette den på plass igjen...
ThomasM Skrevet November 20, 2006 Forfatter Skrevet November 20, 2006 okay Prøvde og få ut bryteren nå, men den satt jo noe så innmari.. Noen som vet hvordan man får den løs ? ville ikke bryte og ødelegge mer.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå