BR Racing Skrevet Oktober 21, 2006 Skrevet Oktober 21, 2006 Hei, da er tiden med billig turboer fra Østen forbi. sattser nå kun på ekte saker å selge til en ok pris, har rask tilgang på Gt turboer med dobble kulelager,evt gt med vanlig glidelager om ønskelig, eller andre Garrett turboer, også overhalingskit kan skaffes, gt turboer kan leveres med ulike flenser og intern eller extern utak, skaffer de fleste seriøse externe wastegater som Tial,Turbonetics.,Innovative. HKS, etc. siden det er mange prosjekter kan turboen skreddersyes hver enkelt , jeg må da ha motorspec og resten rundt motoren, de fleste store gt turboene med extern utak har 3" V-band ut. det leveres med nødvendig ring å sveise på frontrør og klemme i rustfritt. eks GT35 turbo til 700hk, valgfri a/r turbin. koster 14500kr, den største gt turboen jeg kan levere med intern wastegate er en gt30/82r. til greit 600hk, de kan og klare mere.men 600er det de står oppført hos Garrett , disse leveres med universal turbin hus, lik turbonetics .så en adapter hus til svingventil og utak til 3"V-band ut bak er nødvendig. leveres i A/R 63-82-1,04. turboen koster 13500, bakhus med frontrørkit i 3" V-band i rustfritt+monteringskit til turboen kr 3500, har klart å skaffe gt turbo på 4dager fra usa nå, såfremt de er på lager vil dette kunne være reelt fra nå, tar gjerne imot seriøse henvendelser på pm eller ring 90999020 URL=http://imageshack.us]
chil Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 ikke bmw da, men kan du skaffe en turbo til saab 900 aero? tenker på og bytte ut den som står der med en større. er 2literen.
BR Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2006 hei, ja kan hjelpe deg med turbo,men pm meg for mere detaljer, takk
BR Racing Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 venter fortsatt på de som virket seriøse, men men
stian329 Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 De kjøper nok fra slike steder som du får dine fra
Frode H. Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Store eller små "firma" kan henvende seg til Gunnar for å kjøpe annonseplass på denne siden. http://www.bimmers.no/statisk.php?id=annonsere
Anbefalte innlegg