p10 Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har en 95mod 320 touring. Hadde bilen på bukk idag for første gang, og oppdaget dette: det står to lamdasonder helt fremst på eksosmanifoilene, en på hver manifoil. Så står det en helt i framkant av den fremste eksospotta, men denne går det ingen ledninger til! Stikker noen ledningsstubber ut av den, men er ingen spor etter resten av ledningene. Skal det være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Glemte å si at motoren går helt fint på tomgang og drar jevnt og fint ved gasspådrag... Burde det ikke lyse i noen varsellamper dersom det skulle være noe feil med lamdasonden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Lyser nok ingen lampe ved lamdasonde feil. På min er det bare ei lamdasonde. Har du originalt eksosanlegg heile veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Du har 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50 Som du ser så har ikke sonden på dette bilde noen nr. Da er den ikke på din bil. Online ETK er på høyre side under Diverse linker. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 lamdasonde etter katalysatoren er kun for USA modeller. 328i har i USA 4 sonder mot 2 i Europa. Dette er kun for å kunne sjekke at katalysatorene er i orden. Dette er påbudt på alle biler i USA etter 1996. Er en del av OBD2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Okei! Takk for svarene! Ble litt bekymret når jeg oppdaget det! Har originalanlegg såvitt jeg vet, men bakpotta er moden for utskifting snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå