Maxxsonics Skrevet Oktober 22, 2006 Share Skrevet Oktober 22, 2006 kjøpte igjen e30'n til søster'n her får noen måneder siden.. vært dårlig med bilder.. så får legge ut ett par bilder av den nå tenkte jeg... skrive litt om den å da.. er en 89 modell 316i med snart 300.000 på teller'n og faktisk rust fri!!.. den er helt klin orginal! og en jævla god bil!lyst på en annen motor...er jo tross alt en m40 som nærmer seg 300.000! ikke værst til å være m40... jævla god bil! har forresten e36'n fortsatt også...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Noen planer med den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Sjå der ja Gobila. Så veldig fin ut (facelift og greier!) M40n er kje og problembarn deluxe, det skal jeg skrive under på opptil flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 m40'n der har gått 300.000 den oddis.. hehe.. ja, ok, ikke problem fritt.... skiftet en kam i ny og ne... men... hehe... sant oddis, god bil! planer... neeeeee... kempi sperre i vinter kanskje .. hehe... har komplett 325 bakstilling og fjørbein forran.. så kan nok hende det blir en anna motor hvis jeg finner ut at j får lyst på det! hadde vært artig, er rust fri karroseri så...men senkes og stives tror jeg at jeg må gjøre til vinter'n virkelig settes inn... kjempe fin leke bil, men den er JÆVELI myk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 At M40 er problembarn er akkurat motsatt av min erfaring hvertfall! Hadde ALDRI noen problemer med min da jeg hadde den. Da jeg solgte den hadde den gått 330K, og gikk som ei klokke. Hadde vært skiftet kam på ca 200K tror jeg. Det var vel alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 nei... er nok enten eller... den hær gikk i 1mil uten at termostaten hadde åpnet... heheh... skjedde ikknoe skader likevell.... merkelig... men jeg liker ikke m40 motoren får det... søppel motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 cmn: Ja, din overraskte meg veldig i driftsikkerhet på tross av "slik" kjøring. Din var vel kjørt ny i Norge og hadde servicehefte såvidt jeg husker? Km standen på min stod på ca 180kkm da jeg kjøpte den, men etter en liten ringerunde fikk jeg vite at den motoren jeg hadde (skifta nå) hadde minst gått 380kkm! Nå kjører jeg med en m40 som etter koed's register skal ha gått 170kkm. Skal ikke si å ha hatt noen nevneverdige problemer med innmaten (kam osv), men bortsett fra vannpumpe, pakninger, slanger og reimer så har den vært problemfri i 7000km hittil. Vi får se hvor lenge det varer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2006 så lenge det varer, oddis..!hehe... er noe reimer som ryker i ny og ne gitt... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 cmn: Ja, din overraskte meg veldig i driftsikkerhet på tross av "slik" kjøring. Din var vel kjørt ny i Norge og hadde servicehefte såvidt jeg husker? Km standen på min stod på ca 180kkm da jeg kjøpte den, men etter en liten ringerunde fikk jeg vite at den motoren jeg hadde (skifta nå) hadde minst gått 380kkm! Nå kjører jeg med en m40 som etter koed's register skal ha gått 170kkm. Skal ikke si å ha hatt noen nevneverdige problemer med innmaten (kam osv), men bortsett fra vannpumpe, pakninger, slanger og reimer så har den vært problemfri i 7000km hittil. Vi får se hvor lenge det varer.. Skjønner ikke hva du mener med "slik" kjøring hehe. Men det var utvilsomt en bra/god motor. Min var ny i Norge med servicehefte ja. Servicehefte er jo alltid betryggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå