V1Nk3lDyR Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Har 2 små problemer med bimmern nå. Det ene er at jeg lurer på hvorfor temperaturen synker når jeg ligger i ca 80-90 i noen km. Skal ikke den holde seg på midten uansett om du kjører fort el sakte? Og hvorfor stopper rpm måleren min på 3000? Noen som har vært borti dette før?
AC Schnitzer Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Grunnen til temp er vel sikkert at termostaten din er gåen. Dette merkes bedre nå når det begyner å bli kaldere i været. Regner med at det kun er nåla som stopper. Ikke sikker, men en kompis hadde samme problem på en Audi, uten at det hjelper deg så mye... Vært oppe med instrumentet i det siste? Fusker nåla under 3k?
V1Nk3lDyR Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2006 har ikke vært oppe, den går glatt opp til 3, den stopper vell egentlig ikke der, men fusker videre opp til 6 eller hva rpm metere slutter på.
Taanevig Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg vil tippe det er dårlig signal,dårlig kontakt brudd osv. Eller er instrumenet defekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå