Eika Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 hvor selger de verktøyskap i samme stil som bildene under? hva pleier de og ligge på i pris? driter i åssen merke det er bare det har hjul, skuffer og er låsbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://new.gasolin.no/index.php?main_pa ... b5327257bd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Budda Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dem reklamerer med ett sånn med hjul for 5-600 på Smart Club ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dem reklamerer med ett sånn med hjul for 5-600 på Smart Club ser jeg har du en link til det skapet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 http://www.clasohlson.no/ under: verktøy og maskiner. bruker slike på jobb, meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 Industribehov selger komplette med verktøy. Dette er med en stor underdel og et skap på toppen. Totalt 1000 verktøy visstnok og kosta rundt 12000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 jeg skal bestille fra IDG tools i nermeste frem tid, får valgfritt innhold av kvalitets vektøy til helt grei pris! kamerat av meg kjøpte ett til 12000, og i det skapet er det så si alt du trenger! og en annen kammerat kjøpte ett fra facom får til også bra pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 blir ett clasohlson skap... beste bursdags presangen på mange år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå