Micro_RaCeR Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 har en spolier som har satt på en sedan, men passer den på min coupe??' haster litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 mener jeg har hørt di ikke gjør.. er forskjellige bredde på bilene.. di selger jo spoilere for både coupe og sedan hver for sei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2006 hørt det samme jeg å. noen som kan bekrefte dette`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 23, 2006 Share Skrevet Oktober 23, 2006 kommer litt ann på egentlig... vinger som skal festes i endene, så vil skruehullene komme omtrent rett i sprekka på coupèn:) vinger, slik som gt vingen, med flat bunn vil passe begge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2006 aha. men vis man tenker på lengden i hele tatt på den a. vil jo ikke ha en som stikker uten for bilen. eller står mitt på lokket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 neinei er ikke så ille hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå