Hylland Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Kva koster det å få lest av feilmeldingene på bilen sin hos BMW og vil eg då få vite kva som er galt med bremselysa mine bak???
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Diagnosetest vet jeg varierer fra et par hundre til 4-500. Da får man ut alle feilmeldinger som har vært, når de begynte og når de evt. opphørte igjen. Har også hørt om personer som har fått gratis avlesning. DET er absolutt det beste alternativet
B.E.E. Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Bavaria på sandnes tok for et par år siden 950(!!!!!!) kroner for en avlesing på 10 minutter. Prisen ble begrunnet med at utstyret var dyrt i innkjøp.....
Boss Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Høres ut til at en ringe runde er på sin plass. Jeg bruker Autopower i Oslo som fast verksted,og da leser de av feilmeldinger gratis. Utenom verk timer.
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Bavaria på sandnes tok for et par år siden 950(!!!!!!) kroner for en avlesing på 10 minutter. Prisen ble begrunnet med at utstyret var dyrt i innkjøp..... Det sies vel at ingen "sliper uten vann". Hvertfall her på Jæren Men det der var ufattelig dyrt...
lagrinn Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 jeg tok diagnose på min i går, på tronrud på gol, dette fikk jeg gratis, jeg ringte og hørte om jeg måtte bestille en time eller om jeg bare kunne stikke innom etter jobb, og da fikk jeg til svar at dette tok dem på sparket. han slettet noen feilmeldinger på girkassen også tok vi en kjøretur med instrumentet koblet til. dette er sånt som får meg til og ville bruke dette verkstedet igjen, fikk vere med på hele prosessen og han "tegnet" og forklarte alt han gjorde under veis. skikkelig ålreit
Muren Motorsport Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 Kva koster det å få lest av feilmeldingene på bilen sin hos BMW og vil eg då få vite kva som er galt med bremselysa mine bak??? trur du heilt ærlig att bremselysa er innom hjerna på en -89 mod BMW?
esben86 Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 sjekka sikringene på bilen. får neppe inn noe feilkode på lys ved avlesning av hjerne. å særlig ikke på en 89 mod
mad-fun Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Vil vel kun vise feil i checkcontrol. Vil tippe at det er enten sikring, pære eller pedalkontakten som lager bråk.
Havari Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Haha, BMW i tromsø skal "bare" ha 1500 kr!!!! for å lese av feilmeldinger... HURRA!!!
Gunnar Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 S e r i ø s t ? Kan gjøre det gratis hvis du kommer hit - det koster deg vel ca. det samme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå