Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diagnosetest vet jeg varierer fra et par hundre til 4-500.

Da får man ut alle feilmeldinger som har vært, når de begynte og når de evt. opphørte igjen.

Har også hørt om personer som har fått gratis avlesning.

DET er absolutt det beste alternativet :lol:

Skrevet

Bavaria på sandnes tok for et par år siden 950(!!!!!!) kroner for en avlesing på 10 minutter. Prisen ble begrunnet med at utstyret var dyrt i innkjøp.....

Skrevet

Høres ut til at en ringe runde er på sin plass.

Jeg bruker Autopower i Oslo som fast verksted,og da leser de av feilmeldinger gratis. Utenom verk timer.

Skrevet
Bavaria på sandnes tok for et par år siden 950(!!!!!!) kroner for en avlesing på 10 minutter. Prisen ble begrunnet med at utstyret var dyrt i innkjøp.....

Det sies vel at ingen "sliper uten vann".

Hvertfall her på Jæren :)

Men det der var ufattelig dyrt...

Skrevet

jeg tok diagnose på min i går, på tronrud på gol, dette fikk jeg gratis, jeg ringte og hørte om jeg måtte bestille en time eller om jeg bare kunne stikke innom etter jobb, og da fikk jeg til svar at dette tok dem på sparket.

han slettet noen feilmeldinger på girkassen også tok vi en kjøretur med instrumentet koblet til.

dette er sånt som får meg til og ville bruke dette verkstedet igjen, fikk vere med på hele prosessen og han "tegnet" og forklarte alt han gjorde under veis. skikkelig ålreit :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...