Rogern Skrevet Oktober 24, 2006 Skrevet Oktober 24, 2006 selger mine turbodeler til m20b25 grunnet bygger på m30 istedet. 2.4td veiv 2.0i råder 2.4td turbo 2.4td grenrør blir 2.7 liter med ca 8:1 komp avhengi av pre/facelift turboen er ifra 1987 (må ha blitt bytta en gang) selges delt eller samlet.. veiva vill jeg ha 4000 for. grenrør/turbo og råder= bud veiva ser 100% strøken ut. turboen kjennes også fin ut oljeslanger/rør følger med har sett folk har skrevet grenrøret skal passe m20 (med litt trikksing og mikksing, men har ikke prøvd dette selv
BW motorsport Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Du har ikke tilfeldigvis manuell girkasse til en sånn 524td, ca -90 modell....???
Rotty Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Hei kan no begynne da, 500 for greinrøret?. mulig det ikke passer i e21 men uansett kjekt å ha liggende
Rogern Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 er en turbo ifra 524 td. nr og navn kan jeg sjekke kassen har jeg men den er ifra 325i. er 89-mod. motorn har stått ien e-30 di siste åra,mener d er samme kassa på 524/324td og 325i er en 260 kasse
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 han vil sikkert ha td kassa for den er mye sterkere enn 260 kassa.svenske trix det hehe..td kassa er veldig sterk..sorry ot
Rogern Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 turboen heter "airesearch" finner ingen tall,men den er litt dårligere enn først anntatt. noe slakke... så den går billig var ikke klar over at d var en spesiell kasse til 2.4 td...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 det er nok en garret t15 eller t25 noe i den dur,dem står det airesearch på
Dannis Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 et lite spørsmål, vet du om en sånn 524td veiv passer på m20b20?
Rotty Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 hei hva ble det til ang det vi snakka om på PM??
stian329 Skrevet November 9, 2006 Skrevet November 9, 2006 et lite spørsmål, vet du om en sånn 524td veiv passer på m20b20? Den passer fysisk i blokka ja, men du vil få store problemer med stempel-ventil klaring..fra 66mm til 81mm slag gjør at du får vendepunkt 7,5mm høyere og du har jo allerede de korte rådene fra før av så konklusjonen her blir: dårlig ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå