Champ Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 hadde tenkt å kansje kjøpe disse lyktene : http://maxam-tuning.com/catalog/product ... ts_id=1377 Er det noen som har noen erfaring med denne typen fra Maxam Tuning ? hvilket merke er dette og er de noe bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ikke det at det produktet du linker til eksisterer der men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 det skulle eksistere , men de var bare fri for dem etter det jeg kunne forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Dette er FK-lykter. Jeg har hatt disse i noen måneder, og er veldig fornøyd med de. Plasten rundt lyktene er ikke av beste kvalitet, så vær forsiktig ved monteringen hvis du kjøper disse (festet til blinklysene røyk da jeg skulle feste de). Bestilte fra Maxam-tuning.com jeg også, og det tok ca. en måned før jeg fikk de tilsendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 1 mnd , det var lenge !!! Men du er fornøyd med både kjørelyset og lyset i Ringene ? Har du bilder av din bil med disse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snerk Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jepp, jeg er fornøyd med både ringene og lyset ellers. Kanskje litt dårligere lys enn originalt men... På denne siden er det en E36 med FK-lykter (klikk på "Kundgalleriet" på venstre side): http://www.styletech.se/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå