The_transporter Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 bakstillinga selges hel med diff.. da jeg ikke trenger noe av dette... 1400 for dørtrekk eller bud klare blinklys kan du få med dørtrekka instrumentene har turteller og forbruksmåler og alle lampene fungerer 600,- skal få tatt noen bilder i kveld om det er lyst nok.. er alltid mørkt når jeg kommer fra jobb..
The_transporter Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 har alt av deler til bilen.. utenom taktrekket og frontruta(som ergelig nok var to uker gammel og uten en ripe!!)
Kobar Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Byr 500kr for instrumentene mn d blir inkkludert frakt!
The_transporter Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 instrumentene er nok solgt desverre... noen som vil ha baklykter?eller linselykter? en strøøøken 1.8liter med kasse og eksos og ledningsnett? haster med å få solgt unna... førstemann med penger får
The_transporter Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 bump!!! MÅ bort før jul helst...
The_transporter Skrevet November 17, 2006 Forfatter Skrevet November 17, 2006 ja har den.. hva byr du? hvor bor du? send sms 97959278 om dere vil ha noe.. da kan jeg svare med en gang
Hendo Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 har du fortsatt rattet?.. passer dette i en E28 84mod?
kkro Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Har du releet/styreenheten til sentrallåsen? Det sitter montert bak høytaleren i sparkeplaten på førersiden. Dersom du har dette til salgs så er jeg interessert. Kristian kkro@mil.no 92847818
The_transporter Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 jeg har nok ikke det releet da bilen er på dynga nå.. rattet passer perfeeekt i e28 525i`en min så der blir det hehe men har et e34 5 serieratt om interessen er der
Willersrud Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Hei, lurte på om du hadde noen deler jeg trenger fortsatt. posten er kansje litt gammel men prøver fordet:) Bakluke - er den komplett og strøken? varmetrådene i min virker ikke lenger hehe. har du dørene? evnt hvilken farge er de.. sidene bak i bagasjerommet og den plata bak der som dekker over baklysene. Stenplate foran den som tåkelysene sitter i..? hva er skjedd med bilen siden du selger den i deler?
The_transporter Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Skrevet Februar 17, 2007 stolene ble solgt for lengesiden.. men om noen lurer så har jeg fortsatt inmaten til facelift baklykter.. de to dørene til bagasjerommet,og girkasse til m40 som er tight og fin..
sveioen Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 stolene ble solgt for lengesiden.. men om noen lurer så har jeg fortsatt inmaten til facelift baklykter.. de to dørene til bagasjerommet,og girkasse til m40 som er tight og fin.. Er det de to dørene/lukene som er i sidene bak i bagasjen? Uten hull? Isåfall kjøper jeg dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå