Bones Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg skal bytte dekor på mitt M-ratt men har problemer med å få løs dekoren. Rattet er 3-eiket og det er den nedre delen jeg skal bytte (øvre del med multitaster skal ikke byttes). Jeg har løst to skruer helt nederst på rattet men det henger igjen på både høyre og venstre side på øvre del av dekoren (ved siden av airbagen). Det er to "skjulte" hull på baksiden av rattet men dette er vel til å fjerne airbagen, noe jeg vel ikke trenger å gjøre? Kan ikke se at det er noen skruer som må løsnes men jeg vil nødig ta i for hardt så hele driten knekker... Tips eller linker til (fungerende) DIY's mottas med stor takk!! Bilen er en e46 330xi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bones Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hepp, fant ut at jeg visst må av med airbag for å nå tak i to skruer som sitter under dekselet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ja det stemmer. Her er en DIY-side som jeg kan anbefale. http://www.bimmerdiy.com/e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bones Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Se her ja, dette er siden jeg har lett etter. Mange takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå