Ivanrogov Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Som topic, jeg vurdere en 325i coupe fra 1986. Ikke senket, hele bilen er helt orginal. KM stand: 335k ...... Ikke eu på noen år. En del småfiks som foringer og bremseskiver. Ikke batteri. Lite rust. Det meste av deler følger med, som trengs for eu godkjenning. Kanskje litt lite info, men hvor mye ville DU gitt for denne bilen?? Bilder; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 - høy km - pre facelift - ikke eu ok - må vaskes + orginal + m20b25 + ser godt holdt ut på bildene rundt en 10k kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Max 10k i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Rundt 10.000 høres ut som en grei pris. Var jo ikke så verst å se på heller. Så dersom den er bra holdt så... Hvor mye er det blitt forlangt da om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Oktober 24, 2006 Share Skrevet Oktober 24, 2006 Synes at 10k er litt mye for en bil som har gått 335k. Skulle jeg ha kjøpt hadde jeg gitt 7k for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 - høy km - pre facelift - ikke eu ok - må vaskes + orginal + m20b25 + ser godt holdt ut på bildene rundt en 10k kansje Øhh, ser godt holdt ut?? Den ser ut som et dass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Øhh, ser godt holdt ut?? Den ser ut som et dass! Heh - dass? Til å være 20 år gammel synes jeg slettest ikke den ser ut som en dass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Synes den så bra ut jeg, en vask og polering så ser den riktig fin ut Beholder selvsagt skinntrekket på setene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hva skal til for å få eugodkjent denne bilen? Skyldige avgifter? ville gitt 10k jeg også. Hadde en 325 som hadde gått ca 300k kjøpte den når den ikke var godkjent, men det var kun bærekula som var gåen - fikk med ny. Denne betalte jeg 13 for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ser ikke ut som et dass. Men helt orginal. Var rundt 10k jeg hadde tenkt og tilby selgeren. Er veldig lite rust, det eneste selgeren viste om, var en flekk i gulvet, men det var sveist. Tror det er mye bil igjen. Selv om den har gått meget langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Er bilen godt holdt så syns jeg ikke kmstand er avskrekkende. Jeg vil tippe at 8/10 eldre e30r har skrudd KMstand. Bilen er tross alt over 20 år gammal.. Det tilsvarer 15.000km i året. 10k er billig for den hvis det kun er noe småfiks på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Personlig så synes jeg at høy kilometerstand ikke burde være noen hindring. Nemlig fordi det finnes mange 325 maskiner rundt om, og tar du og kameratene dine ei helg så smeller dere inn en ny maskin på et blunk. Det jeg synes er viktig det er karosseriet med tanke på rust for det er det som knekker bilene, du må uansett belage deg på å skru på en så gammal bil. så ti høvdinger ser den ut til å være verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 øøøhhh ser ut som en bmw i mine øyner da:;)de fleste sånne gammle bmwr er noe slitne da....men rundt 6000-7000 er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 - høy km - pre facelift - ikke eu ok - må vaskes + orginal + m20b25 + ser godt holdt ut på bildene rundt en 10k kansje Øhh, ser godt holdt ut?? Den ser ut som et dass! litt vasking og polering så trur jeg den er fin, har sett mange e30`r som ser verre ut en det der.. vist du synes den ser ut som et dass, er det ditt problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jepp, det er mitt problem og min mening. Jeg synes ikke den ser pen ut, men klart, om det er lite rust på den og den starter og går så er den sikkert verdt 5-10K for en som vil ha en sånn bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå