tommye46 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hva synes folk om prisen på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 138&page=3 Noen som har noen formeninger om disse bilene? Kvalitet, kjørekomfort osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 dead link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Billig. Mye utstyr og rullet lite! Pen sak, men ville skiftet ut treinteriøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Pris på den er maks 309 000,- mangler Navi, Monitor og TV modul for at pris på 329 000,- kan forsvares... pluss for lav km stnd, men hjelper ikke for det er en 98 mod. ps: bilen er straks 9 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kjørekomforten på E38 er meget bra, men jeg har hørt mye dritt om 5litern(har ikke noen direkte erfaring) Men jeg vet hvertfall at 740i er veldig bra, så jeg tviler på at 750il er noe særlig dårligere eneste kjipe er at den ikke har navi eller tv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 kongelig bil! lav km, men litt i dyreste laget. du kan jo prøve å få prutet ned prisen en del? har ikke noe erfaring med 7-serie sjøl, men er jo et flaggskip.. ikke tvil om annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 prut, ellers grombil, dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det er jo helt klart at det er mye bil for pengene dette her! Men for min del er det et stooort minus at ikke det er noe mer enn kassettspiller i midtkonsollen. Henger meg på at det burde være rom for litt pruting her ja. Ellers ser den meget fin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommye46 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Trodde vel egentlig at det var standard med kassettspiller på importeret bimmere jeg da. Men Navi hadde jo vært kjekt ja. Ser uansett ikke ut som det blir kjøp. Fruen var ikke helt begeistret.... Takk for all hjelp uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det finnes faktisk f.eks tyske biler uten kassettspiller. Men du verden som de holder på dem. Kan ikke fatte at det er noen som bruker kassett!? Dette er jo tross alt 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Pen bil som det er viktig med lav km da ting er ganske dyrt å reparere. Men som mange nevner er det nesten utrolig at det ikke er TV/NAV i dette flaggskipet. Det er bare å begynne å prute, det er ikke kø for å kjøpe disse bilene. Til den som ville bytte ut treinteriøret : Den som vil bytte ut treet i en 750 passer nok best i en liten 3 serie. Slike luksusbiler skal ha tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fotstøtter på gulvet i baksetet.... Ho ho. Det er noe eg ikkje har sett i en bil før. Flott bil, intet å si på det. Personlig hadde eg hoppet både tynt og høyt i om det var tv/navi i bilen. Du vet vel hvor du bor og hva skal man egentlig med Tv i bil utenom å briefe?? Men det er jo arrgument til pruterunden. Som sagt, så er det vel ikkje denne type bil folk renner ned dørene for å kjøpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Coupè Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 fin skute, sikkert billig i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvite blinklys, 20" og tonede ruter og du er norges Al Capone:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 har du hørt denne : "det er ikke dyrt, det er bare mange penger" Fin E38 dette, om Kilometer er riktig er det vel ikke så alt for ille ? den skal jo uansett prutes ned litt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå