Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Argh, jeg har mistet låsebolten min. Den har 13 hakk i seg.. noen som vet hvor jeg kan skaffe sånt sett? Det var med når jeg kjøpte bilen min. Må jo skifte til vinterdekk snart, og det går ikke uten den :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det høres ut som du har orginale låsebolter og da må du ta deg en tur til en BMW-forhandler og kjøpe ny. Tror det er bort imot 20 forskjellige fasonger på de boltene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Såpass ja Hvor finnes det en BMW-forhandler i Trondheim da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Strandveien Auto på Tunga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ah, kk. Blir vel en tur dit i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 hvis det er låseboltene som ser ut som tannhjul? de er enkle å få opp husker ikke diameteren på pipa, men du må bruke 12 kant pipe i riktig dim. denne er bare å feste på en middels forlenger og slå fast over låsebolden med en stor hammer. og bruk helst muttertrekker men en lang forlenger kan også brukes til å løsne disse med.... låseboltene pleier ikke ta skade av dette, og kan brukes igjen hvis du senere finner låsemutteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nei den har 13 hakk på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 ok dem er like enkle å få ut, sånt dukker altfor ofte opp på verkstedet. folk må prøve å ta vare på og oppbevare den i bilen i tilfelle f.eks punktering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Viss det er en orginal bmw låsebolt så er det bare å stikke innom bmw et sted, de har et sett med alle som de bare tester med. Hadde samme problemet selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 og her ligger bmw i trondheim http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HCW6US Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg er flink til å ta vare på sånt egentlig, men det har vært litt mye prosjekt, skit og lort i det siste Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå