Skimmy Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 hey. har en bmw 320 E30. får ikke start. motoren virket da jeg tok den ut for at jeg byttet til en 2.5 liter. så kjørte jeg havari på den motorn. så jeg satte i 2 liter motoren. men den starter ikke nå!!!! den får bensin og det gnister på pluggene. er ikke livstegn i den engang. prøvde å koble ut tenningsmodulen. kjørte den på starteren litt. og koblet i den igjen. også vart det litt liv men daua ut etter 3-4 sek. prøvde å gjøre d samme med å koble av coilen. men da var det heller ikke liv når jeg kobla den i igjen. har prøvd å bytte tennings modul men ikke snakk om. HVA KAN D VÆRE? jærnen? takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 huska jordinga til motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 jepp. når jeg sjekka gnistn på pluggan hadde jeg pluggen mot innsuge. å d gnista så er vell jording nokk da? er ikke noe bilmekaniker så er ikke så flink:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rams Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 -også har du selvfølgelig tilstrekkelig spenning på batteriet (gnist på pluggene er ingen indikator på nok strøm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 ja har vært borti d dær med volvoen. måtte bruke startkabler for å få den til å starte. selv om d va strøm på batteriet. har laddet batterie i natt. så skulle vært nokk strøm. batteriet er 1 mnd gammel, har sjekket komp nå. og den viser 120 på alle. den får bensin. det gnister og det er komp. rart den ikke starter. og den startet før jeg tok ut motoren. har ikke rørt en skrue på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 det er helt klart ett kvart du har glømt/oversett. tur/retur er kobla rett? (bensin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hm. hadde ute pluggene i sta når jeg sjekket komp. og d kom bensin ut av tennplugg hullene. og pluggene blir våte:/ d som er så sykt rart. skjønner jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 hmm! ta å sjekk de tur/retur slangene dine du.. viss du setter de gærne veien drukner du motoren din. inn på dysene.. retur på trykkregulatoren. ta av begge slangane å sett de nedi to flasker. da ser du hvilke som er trykk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 skal gjøre det! tusn takk for svar alle sammen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå