Kobar Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 leter etter norske,svenske og danske internettsider hvor man kan kjøpe styling til E30. til overkommelige priser for en lærling med under 50 i timen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 overkommelige priser finnes egentlig det. jaja uansett vet om tuning.no men prisene er ikke så fine i mine øyner. gs bildeler har rieger og seidel styling til e30 pluss masse ekstrautstyr som matter med e30 logo +++++++ tror også www.styling.tech.no har noe men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 www.superstyling.no men vet ikke hva de har, men det sto e30 styling der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 http://www.koed.dk www.tuning.no www.styling-tech.no www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 www.maxam-tuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Smyger meg inn her jeg Er på jakt etter M-teck II styling til E30 men det er jo ikke så lett å få tak i Noen som vet om noen plass de seller det? Ser de har litt her og litt der men har ikke funne verken front eller hekk enda! Har noen noe brukt så er det selvsakt innteresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Smyger meg inn her jeg Er på jakt etter M-teck II styling til E30 men det er jo ikke så lett å få tak i Noen som vet om noen plass de seller det? Ser de har litt her og litt der men har ikke funne verken front eller hekk enda! Har noen noe brukt så er det selvsakt innteresant www.schmiedmann.no har iallefall kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Smyger meg inn her jeg Er på jakt etter M-teck II styling til E30 men det er jo ikke så lett å få tak i Noen som vet om noen plass de seller det? Ser de har litt her og litt der men har ikke funne verken front eller hekk enda! Har noen noe brukt så er det selvsakt innteresant www.schmiedmann.no har iallefall kopi. Hmm.. Mulig jeg er blind men det eneste M-teck jeg finner hos schmiedmann er orginale M-teck I sideskjørt! Mulig det er for tidlig på morgenen men jeg fant vertfall ingenting av M-teck II! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Dem hadde M-tech 2 kopi da jeg sjekka for ca et år siden hvertfall. Har ikke sett etter i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå