InZider Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 hei, har tenkt til å kjøpe meg en billig vinter bil, men den jeg har sett på går bare på 5 og det er gnist på pluggen. det er en 84 mod 323 noen som vet hva dette kan være?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 deffekt dyse eller svidde ventiler.. i extreme tilfeller kan du ha svidd høl i ett stempel grunna sviktande dyse. men dette skjer ikke hver dag. Ta en komp test! sjekk fargen på pluggen.
mEhE Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 er pluggen våt? vis ikke må det jo være at den ikke for bensin.. skjekk om feks kontakten til dysa har hoppet av..
InZider Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 kontakten på dysa sitter på, men det kan jo hende at det er brudd i kabeken da, har ikke fått skjekka så mye, har hørt at en ventil faktsik kan hoppe av hvis du er uheldig, stemmer dette?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 hoppe av er nå så.. men vipparmene på M20 er jo kjent for å knekke da. jekk av toppdeksel å sjekk.!
Dannis Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 hoppe av er nå så.. men vipparmene på M20 er jo kjent for å knekke da. jekk av toppdeksel å sjekk.! heh, jotakk, har merket det hadde en som har vært dårlig lenge, på tirsdag knakk den. så nå overhaler jeg toppen, bytter registerreim og vannpumpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå