Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Haha så dritkuult, lenge siden jeg har driti meg så mye ut som i dag Har en pysjå 605 som har stått i garagen siden jeg fikk bimmern så i dag fikk jeg ånden over meg og kjørte den ut for å vaske den og gjøre den klar til eu kontroll Ops, glemte at brekket var dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Slipper ihvertfall jekke opp for å legge om til vinterdekk på den ene siden der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Flaks at treet sto der! så ganske bratt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hehe! det ser ut for att du kan være glad den bjørka står der den står! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den var kjip!Godt det ikke var bimmern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hehe ja godt det ikke var bimmern Jeg har faktisk kjørt ned skråningen der en gang med vilje i min ville ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 fore life Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 HEHE godt det var en fransk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nå blir du hvertfall ikke overrasket hvis du får igjen bilen fra Eu kontroll med 2`er feil på håndbrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hehe, må nok fikse det før kontrollen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 FLAKS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Godt at treet sto der da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Uff, glad det ikke var meg. Og bra det ikke var bimmeren din ja Fikk du den ned på bena igjen da? Bare å trekke litt med en annen bil kanskje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Bimmern brumma litt ekstra og vips så var den oppe:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 hehe.. en god latter forlenger livet. men, godt å se det ikke ble noen personskader da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 25, 2006 Share Skrevet Oktober 25, 2006 Du skal ha cred for å i det hele tatt tørre å legge sånt ut her! Tror ikke alle hadde gjort det.. Men hvorfor satte du den ikke i gir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå