herbal Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 Når temperaturen ute blir mindre enn 0 grader, mister jeg ofte trykket i clutchen. Hvis bilen står rolig over natta og det er kaldt ute, må jeg pumpe på clutchen for å få pedal. Når det er varmt ute, merker jeg ikke noe til dette problemet. Har hatt samme greia tidligere høst/vintere, men har aldri funnet ut hva dette er. Har også prøvd å lufte clutchen, men det løste ikke problemet Er det noen som har vært borti det samme? Håper på svar.
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 bremsevæska di er styggammal! å da fryser rett å slett hovudsylinderen under dashbordet fast! kjøp ett reppsett til sylinderen, å skift bremsevæske.
herbal Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2006 Oooohhh!! MEGET raskt svar. Dette høres jo faktisk veldig riktig ut Har ikke tenkt på dette før. Rep sett? Hvilke deler er det? Mye jobb å bytte/montere?
Muren Motorsport Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 brukte vel i overkant av et kvarter når je bytta på min(e) kjøpte hos bmw i ålesund. men GS o.l. har vell og. et par tre hundre husker jeg ikke mye feil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå