Gå til innhold

Lappen røyk i kveld:(

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

Tenk dere om før dere tråkker gassen i bunn folkens!

lappen min røyk på E18 i kveld.. Ble målt til 117 i 70-sona. resultatet ble 8-10 måneder uten lappen og en saftig bot..

I mitt tilfelle er dette ekstra surt siden jeg jobber som yrkessjåfør og er avhengig av sertifikatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være slem, men hvis du er yrkessjåfør og avhengig av lappen burde du vel strengt tatt tenkt på det før du kjørte så fort...?

Det er jo på en måte litt fortere enn "uoppmerksom et øyeblikk"?

Uansett, -kjedelig å være fotgjenger med konsekvensene det medfører så jeg kondulerer...

Edit; En annen var slem før meg.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sur! :( Har vært uberclose en gang selv. Hva skjer med jobben da?

godt spørsmål... er frista til å fortsette uten å si noe. Men er usikker på om UP gir beskjed til arb giveren min, jeg var jo så lur å fortalte om hvor hva jeg jobba med når de spurte... Det er ikke akkurat så lett å ta en sykemelding på 10 måneder sammenhengede heller...

penger må jeg jo ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sur! :( Har vært uberclose en gang selv. Hva skjer med jobben da?

godt spørsmål... er frista til å fortsette uten å si noe. Men er usikker på om UP gir beskjed til arb giveren min, jeg var jo så lur å fortalte om hvor hva jeg jobba med når de spurte... Det er ikke akkurat så lett å ta en sykemelding på 10 måneder sammenhengede heller...

penger må jeg jo ha..

Du er vel ikkje så dum at du ikkje gjer arb.giver beskjed :?:

Lurer på ka folk tenker med for tiden [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt okey det, fortjener all dn pepperen, det er ngen andre enn min feil uansett.. Men syns ikke det er så lett å la vær å gasse å når det legger seg en annen ungdomsbil opp i hekken på min bil.. Uheldigvis for meg så var det jeg som lå først så det var meg de fikk måling på. Han andre kjørte bare videre... (sikkert med ett bredt glis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du snakker med juristen, så godtar du en tilståelsesdom, mot at inndragelsen av førerkortet blir på 6 måneder eller mindre, slik at du ikke behøver å ta lappen omigjen....

Med mindre du har prøvetid, det vet jo ikke jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var leit å høre. Har selv vært jævlig nære mist av lapp, og vet hvor ubehagelig DET er. Skummelt å kjøre fort i 70-soner... det er som regel der de måler ?

Vil man kjøre fort kan man kjøre 115 i 80 sonen og leve med boten på 7800 kr.. det er jo en mulighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat fått igjen lappen min, etter at jeg mistet den grunnet "uaktsomhet" som det het i dommen, og har forståelse for at du er fortvilt nå. Livet går nok videre likevel skal du se. Mistet lappen min i 6mnd jeg... Fikk den igjen igår... Kondolerer med lappen din, men dette er nok noe du bare m godta gitt, dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt okey det, fortjener all dn pepperen, det er ngen andre enn min feil uansett.. Men syns ikke det er så lett å la vær å gasse å når det legger seg en annen ungdomsbil opp i hekken på min bil.. Uheldigvis for meg så var det jeg som lå først så det var meg de fikk måling på. Han andre kjørte bare videre... (sikkert med ett bredt glis)

Merkelig at de ikke stoppa den andre bilen hvis han også kjørte for fort. Jeg ble tatt da jeg cruiset i "noe over tillat hastighet" bak en Audi S3.. Mista heldigvis ikke lappen da. Men synes som sagt det er rart dem ikke tok begge to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...