Gå til innhold

Lappen røyk i kveld:(

Toro
 Share

Anbefalte innlegg

Tenk dere om før dere tråkker gassen i bunn folkens!

lappen min røyk på E18 i kveld.. Ble målt til 117 i 70-sona. resultatet ble 8-10 måneder uten lappen og en saftig bot..

I mitt tilfelle er dette ekstra surt siden jeg jobber som yrkessjåfør og er avhengig av sertifikatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være slem, men hvis du er yrkessjåfør og avhengig av lappen burde du vel strengt tatt tenkt på det før du kjørte så fort...?

Det er jo på en måte litt fortere enn "uoppmerksom et øyeblikk"?

Uansett, -kjedelig å være fotgjenger med konsekvensene det medfører så jeg kondulerer...

Edit; En annen var slem før meg.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sur! :( Har vært uberclose en gang selv. Hva skjer med jobben da?

godt spørsmål... er frista til å fortsette uten å si noe. Men er usikker på om UP gir beskjed til arb giveren min, jeg var jo så lur å fortalte om hvor hva jeg jobba med når de spurte... Det er ikke akkurat så lett å ta en sykemelding på 10 måneder sammenhengede heller...

penger må jeg jo ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sur! :( Har vært uberclose en gang selv. Hva skjer med jobben da?

godt spørsmål... er frista til å fortsette uten å si noe. Men er usikker på om UP gir beskjed til arb giveren min, jeg var jo så lur å fortalte om hvor hva jeg jobba med når de spurte... Det er ikke akkurat så lett å ta en sykemelding på 10 måneder sammenhengede heller...

penger må jeg jo ha..

Du er vel ikkje så dum at du ikkje gjer arb.giver beskjed :?:

Lurer på ka folk tenker med for tiden [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider