Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Hei! Har du noe orginal M-tech II styling liggende så ta kontakt! Alt av innteresse: sideskjørt,front,hekk,spoiler! M-tech II ratt kan også kjøpes med M-tech I ratt som delbetaling!
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 Ingen som har noe M-teck II liggende heller
Kristov Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 Du må nok dessverre belage deg på å vente lenge skal du finne noe sånt til en fornuftig penge. Det enkleste og kanskje billigste er å hente inn en bil med denne stylingen og selge restene.
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Jaja det er alltid håp i hengende snøre Betaler godt!!
R Andersen Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower.
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower. Hehe,ja det får jo være grenser Brukt er brukt! Men alle snakker om koed,finner bare sideskjørt og spoiler til koffertlokket der jeg!! Er jeg blind eller??
Kristov Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower. Hehe,ja det får jo være grenser Brukt er brukt! Men alle snakker om koed,finner bare sideskjørt og spoiler til koffertlokket der jeg!! Er jeg blind eller?? De har vel ikke lagt ut hele sortimentet. Ta en telefon så får du noen til å sjekke opp delenummere og priser. Jeg vil anslå en 30k komplett for alt nytt, om ikke mer.
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower. Hehe,ja det får jo være grenser Brukt er brukt! Men alle snakker om koed,finner bare sideskjørt og spoiler til koffertlokket der jeg!! Er jeg blind eller?? De har vel ikke lagt ut hele sortimentet. Ta en telefon så får du noen til å sjekke opp delenummere og priser. Jeg vil anslå en 30k komplett for alt nytt, om ikke mer. 30k+? Hvor har du kjøpt styling? Snakket med koed nå, 10-12.000 DKK +mva kom ett komplett orginalt M-teck II sett på!
Toro Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 ville tro at det er lettere å hente inn en komplett bil med den stylingen fra utlandet enn det er å finne noe brukt her. billigere blir det også. er ikke så lenge siden jeg så en strøken i tyskland til rundt 15K, det var en 325... (tror kanskje det er den wenås og gjengen hans kjøpte). selger du resten av delene så kommer du ut av det til en grei pris, vil jeg si
Toro Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower. Hehe,ja det får jo være grenser Brukt er brukt! Men alle snakker om koed,finner bare sideskjørt og spoiler til koffertlokket der jeg!! Er jeg blind eller?? De har vel ikke lagt ut hele sortimentet. Ta en telefon så får du noen til å sjekke opp delenummere og priser. Jeg vil anslå en 30k komplett for alt nytt, om ikke mer. 30k+? Hvor har du kjøpt styling? Snakket med koed nå, 10-12.000 DKK +mva kom ett komplett orginalt M-teck II sett på! husk at du må betale moms på varene inn til norge og da. og den danske kreona er vel noe høyere enn den norske..
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 Ja jeg er klar over det! Blir ca. 16-17.000 NOK levert på døra!
Toro Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 men reiser du til danmark å monterer det der, så slipper du momsen på varene inn til norge
K.T Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Men da må du betale dansk moms, og den er også 25% som i Norge.. Men du slipper frakt og tollgebyrer.
Kristov Skrevet November 8, 2006 Skrevet November 8, 2006 Hvis du betaler godt, så kan du kanskje likesågodt kjøpe det nytt hos BMW eller Koed? Legg ut en ønskes kjøpt annonse på Autopower. Hehe,ja det får jo være grenser Brukt er brukt! Men alle snakker om koed,finner bare sideskjørt og spoiler til koffertlokket der jeg!! Er jeg blind eller?? De har vel ikke lagt ut hele sortimentet. Ta en telefon så får du noen til å sjekke opp delenummere og priser. Jeg vil anslå en 30k komplett for alt nytt, om ikke mer. 30k+? Hvor har du kjøpt styling? Snakket med koed nå, 10-12.000 DKK +mva kom ett komplett orginalt M-teck II sett på! Løp og kjøp sier jeg bare da!!! Om det er snakk om NYE deler. Sist jeg hørt kosta vel bare bakfangeren 7k. Mulig dette var hos GS. Den prisklassen du snakker om høres mer ut som kopi i glassfiber. Husk også at det trengs omtrent en bærepose med klips for å få alt dette festet på bilen Komplett kit er vel: vingen, bakfanger, skjørt under fanger, frontfanger, skjørt under fanger foran, sideskjørt, deksler på dører og skjermer.
Øystein E30 M3 Skrevet November 8, 2006 Forfatter Skrevet November 8, 2006 I følge Fredrik på Koed så skulle det være ca. pris på komplett orginalt M-teck II! Men ikke vet jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå