sammigun Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg endrer litt på denne annonsen, istedet for å legge opp en ny. Endel stæsj som jeg fortsatt mangler. Jeg trenger ett komplett anlegg, originalt eller effektanlegg, spiller ingen rolle, bare det er helt og greit. Trenger også ett komplett spakestell. Skal visst bruke en 3.8 M5-kasse i bilen, men er det noe forskjell på disse spakestella, tro? Og til sist i denne omgang ønsker jeg meg ett utløserlager, men dette er kanskje best å få tak på nytt. Men om noen har ett liggendes som er bra, ta gjerne kontakt.
sammigun Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Trenger hjelp folkens, vil så gjerne ha bilen på veien før snøen kommer!
bmw pat Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Hei. Jeg har trykkplate, kløtsj og svinghjul. Kommer fra en 91 mod 535i. Vet ikke hva dette er verdt, så du får komme med et bud. Ser du driver med e28. Du skulle ikke tilfeldigvis ha et svinghjul til m30 manuell e28?. Må være fra 84 til 87 modell. Altså tilpasset to følere i cluth kåpen.
sammigun Skrevet November 14, 2006 Forfatter Skrevet November 14, 2006 Du skulle ikke tilfeldigvis ha et svinghjul til m30 manuell e28? Hei. Beklager, det er noe jeg ikke har til overs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå