Espen M33 Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Det var jo litt stilig. http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=2 ... ilarutokad Forøvrig en riktig så pen familiefrakter. Til og med med manuelt gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Denne hadde jo vært ålreit å ha på gårdsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 hva mener du? Ser ikke at noe er gjort med bildene annet enn kanskje litt fargejusteringer i PS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tipper bildene er tatt med et SLR-kamera, derav dybden i bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 synes jeg kjenner igjen USM-justeringer i photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Jeg har ingen kunnskaper om bildene er fiksa på noen måte. Men for en nydelig Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Nydeleg bil, - Regnskogen, er den just perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2006 hva mener du?Ser ikke at noe er gjort med bildene annet enn kanskje litt fargejusteringer i PS. Jeg vil nok aldri greie å ta sånne bilder uansett hvordan lyset er. Jeg vet ikke hva det er, men den ser nesten for blank ut, spesielt på det første bildet. Men, det er uansett en av de peneste familiefrakterne jeg har sett! Jeg kunne helt sikkert kjørt langturer med en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Suveren trekkbil til en E30 M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Drømmebil ja.... Irreterenes billigt det er i Sverige asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eneste jeg ville irritert meg grønn over er at listene ikke er lakkert. Utvendig altså. Så rett og slett veldig rotete ut når det i tillegg er plassert sensorer der. Er jeg pirkete nå? Ellers må jeg jo si at dette var en meget fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Suveren trekkbil til en E30 M3.. Trekkbil til E30 M3? Nå må du gi deg da. E30 M3 er jo verdens beste bil, så den skal kjørest til og fra bane Dessuten så hater jeg å kjøre med henger! Men hadde jeg hatt familie så hadde dette definitivt vært et alternativ. Den er i mine øyne så perfekt som en stasjonsvogn kan bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Min M3 kommer til å bli ganske slitsom å kjøre med på vanlig vei etterhvert, så jeg kommer til å skaffe meg en bilhenger, og da vil en E39 være ett bra alternativ til trekkvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her er det polert med crystal klart polering som ikke man får kjøpt. som bare du får gjort det når du levere bilen inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Her er det polert med crystal klart polering som ikke man får kjøpt. Er nok ingen polering som har gjort dette. Hvis du ser på bilene i bakgrunn, så er de like blanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå