TorErling Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Hva type lerret er det? Er det sånn man fester i taket og som kan kjøre opp og ned med fjernkontroll?
Sevenord Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Finn ut hvor mange timer den er brukt da.. Pæren som er dyr her.
2EaSy Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Finn ut hvor mange timer den er brukt da.. Pæren som er dyr her. Pæra er gått 250 t og e holdbar te 3000 timer står d lærete heit 3m og d følger med takfeste 10 m video ledning og 10 meter datalednig
antiloop Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Siden ikke selger opplyser så mye her så er dette en presentasjons prosjektor som er beregnet brukt til data og video i godt opplyste rom! En hjemmekino prosjektor har typisk 800-1100 ansilumen! Er det sterkere pære enn dette så dreper du bortimot all kontrasten i bildet. Altså det som skal være sort i bildet blir grått med en prosjektorpære på 1600 ansilumen..
2EaSy Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Siden ikke selger opplyser så mye her så er dette en presentasjons prosjektor som er beregnet brukt til data og video i godt opplyste rom! En hjemmekino prosjektor har typisk 800-1100 ansilumen! Er det sterkere pære enn dette så dreper du bortimot all kontrasten i bildet. Altså det som skal være sort i bildet blir grått med en prosjektorpære på 1600 ansilumen..hmm!!!3 av 4 synes denne anmeldelsen er nyttig: Hjemme-Kino , 2006-03-02 Anmelder: Frank Eg har lenge hatt lyst på en projektor, å bygge en privat-kinosal hjemme! Eg kjøpte denne Epson projektoren fordi den var rimelig og så veldig fin ut. Når eg fikk projektoren ble eg veldig gla, det var en veldig fin projektor, eg monterte den på veggen med en gang, og ble også der veldig gla, for en skjermoppløsning som dette er utrolig bra til denne prisen. Nå har eg bygd min private-kinosal og viser stolt frem min kinosal til venner og kjente. dette anbefaler eg, ivertfall til gutta som liker skrekk filmer, for det er litt av en opplevelse man får av en slik skjerm som dette!! Anbefaler denne projektoren på det sterkeste, og kjøper du en slik projektor vil du ikke gå fra dette rommet, det lover eg deg!! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313870&cks=SER der står d alt du trenger og vite om den !!!
antiloop Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg kan skjønne at en førstegangs kjøper kan skrive noe slikt! Nå er jeg på min fjerde prosjektor beregnet for hjemmekino så jeg vet hva jeg snakker om her! Kontrastnivået på en kino prosjektor skal være minimum 2000:1! Denne det er linket til har 500:1 noe som ikke duger i hjemmekino sammenheng!
2EaSy Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg kan skjønne at en førstegangs kjøper kan skrive noe slikt! Nå er jeg på min fjerde prosjektor beregnet for hjemmekino så jeg vet hva jeg snakker om her! Kontrastnivået på en kino prosjektor skal være minimum 2000:1! Denne det er linket til har 500:1 noe som ikke duger i hjemmekino sammenheng! hehe d er jo dine ord d
Sevenord Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har en prosjektor som har ca dobbelt så høy lysstyrke som denne prosjektoren (pga jeg fikk den billig) Den er ikke noe kjempeutpreget kinoprosjektor, men er man ikke kresen så fungerer det helt greit Må legge til at det er noe bedre kontrast på min.. Pluss er at du får "ok" bilde selv i ikke helt mørklagt rom.. Men nok OT.. Fungerer nok helt ok for de som ikke er kinofantaster
antiloop Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Mitt poeng var å få frem hvilken type prosjektor dette er og til hvilket bruksområde den egner seg best! Selvsagt kan du også se film med den!
Riefarn Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Også må man vel kanskje opplyse om at kontrastforhold er forskjellig fra produsent til produsent siden de bruker forskjellige skalaer å oppgi kontrast i Som antiloop skriver er den vel mest beregnet på fremvisning, men funker sikkert bra til film også. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå