Aleksand3r Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 hva med rosa? det er veeeeldig sjeldent... og tøfft. skal love deg at folk snur seg etter bilen din da:Dhar ikke sett en rosa bil noengang jeg... Ja folk snur seg, men på en bra måte?
karlsen Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 har ikke sett en rosa bil noengang jeg... bmw ee36 caben som var til salgs i sommer. var jo litt pen egentli. jeg ville gått for farger som sort,blå,vinrød/burgunder blå og sånne farger, littt mørke, ikke hvit,gul,sølv,lyseblå osv. de mørke vil fremheve bilen mere. får frem detaljene osv...
vrossi46 Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 jo var pen den fargen der da.. men som du sier.. er ute etter en mørkere lilla.. litt svart me lilla sjær i .. lr noen sånt..
mEhE Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 her er en mørk lilla:[ steike rå felger..type felg er det? ville heller valgt maritsublå eller vinrød fremfor den lilla fargen spør du meg ivertfall..men var ikke stygg da-
Arild G. Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 fargen er daytona-violett og felgene er WRD Mesh 8,5 og 9,5x16
vrossi46 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2006 den fargn var fin.. hmm.. er so mange som her blå sunst eg.. so verte vell noke i den dur der ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå