hardrockillious Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 Har litt av hvert liggende: -Dynamo -Frontfanger -Bakfanger -Originale 14" BBS Felger, med ubrukte sommerdekk -Gamle stålfelger med vinterdekk. Knapt brukt en sesong -Div interiør: Mørk, svak grønn farge på passasjerstol og bakseter med rygg. Nakkestøtte, midtkonsoll i sort, girskinn, kule, askebeger, sigarettenner, instruksjonsbok, dørpanel++ -520i emblem -2 stk. varmeapparat -Div. lyspærer -Tåkelykt, begge frontlyktene, begge baklyktene, blinklys, bagasjeromslykt, taklykt++ -Radiator m/dobbelt sett slanger -2 stk. spylevæsketank -Viftereim -Grill -Luftmengdemåler m/nytt luftfilter ++ Felgene: Har alt liggende fra mine 2 forrige E28 520i som jeg vraket ( ) for en måned siden. Si ifra hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil Skrevet Oktober 26, 2006 Share Skrevet Oktober 26, 2006 hei jeg trenger noen av disse delene hva er ditt tlf nr?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Ja, da har jeg gått igjennom hele lageret i garasjen og fått opp en full liste: Motor: *Radiator med dobbelt sett slanger og o-ringer. *Luftfilterboks, luftmengdemåler og nytt luftfilter. *Dynamo. *Dynamoreim. *Fordelerledninger. Elektrisk: *Varmeapparat, 2stk. *Kondensator (Kan brukes til 518i og 520i). *Varmeapparat m/deksel, 2stk. *Blinklys, fremme m/ledning. Høyre og venstre. Dobbelt sett. *3 Forlykter m/pærer. *Baklykt, høyre og venstre. *Relè til lys, sjåførside. *Lys og sikringer, diverse. *Tåkelys/Grøftelys høyre og venstre. *Taklys/Bagasjeromslys, dobbelt sett. Med lyspærer. Interiør: *Sparco gulvmatter, svart med rød kant. Alle 4. *Passasjersete, baksete m/rygg. Mørk grønn. Med nakkestøtter. *Dørpanel med dørhåndtak, vindussveiv og "låsplashette". Grønn og sort. Kromlister under vinduene. *Deksel under ratt, midtkonsoll, girspakedeksel. *Dørlister, BMW, alle bortsett fra høyre bak. *Skinntrekk og gummitrekk til girspake. Girhode, 5-trinns. *Askebeger framme, 2 stk. bak til dørene. *Sigarettennere, 2stk. Eksteriør: *20 hjulmuttere *Grill (sort plast og krommet bmw-front) *Sorte plastdeksel til panser, for utlufting i motorrommet. Dobbelt sett. *Støtfanger framme og bak. Med plastlist. I tillegg, en del av fremre støtfanger, venstre del m/plastlist. *520i-emblem *14" originale BBS aluminiumsfelger med Cobradekk fremme og Fidenzadekk bake. Splitter nye sommerdekk, ikke brukt. 4 stk. *15" vinterdekk m/pigg på stålfelger m/bmw-hjulkapsel. 4 stk. Diverse: *Spylervæsketank m/slange og ventil. *Gummipakninger motorrom. *Ekspansjonstank. *Original BMW-jekk *BMW-horn. 4stk. *Låsemekanisme for panser. *"Panserdempere", 2stk. *Instruksjonsbok for 518i, 520i, 525i og 528i. Delene kommer fra en 520i -85 modell og en 520i -82 modell. Som sagt, si ifra hvis du trenger noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Oktober 28, 2006 Share Skrevet Oktober 28, 2006 jeg kunne tenke meg høyre tåkelys (passasjerside) hvis glasset ikke er knust samt panser dempere hvis de ikke slipper..... de jeg har nå holder ikke oppe panseret lenger.. pm hvis delene er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet November 9, 2006 Forfatter Share Skrevet November 9, 2006 Jeg har nå solgt den ene tåkelykten og begge "panserdemperene". Så de er ikke lengre å få tak i. Men har en splitter ny tåkelykt uten fester igjen. Selges latterlig billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chil Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Tror jeg har ringt deg før, du har ikke del nr 2 her: har du? Og jeg trenger front høyra blinklys deksel. mvh christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet November 10, 2006 Forfatter Share Skrevet November 10, 2006 Alle delene kommer fra en 85-mod 520i med M20-motor, og en 82-mod 520i med M20-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet November 11, 2006 Share Skrevet November 11, 2006 har du hanskerom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet November 13, 2006 Share Skrevet November 13, 2006 Hei. jeg trenger ny kupe vifte! har du det. min har tatt kvelden og nå begyner det å bli kaldt! ring meg på 47019466 hvis du syns det er lettere og ta kontakt over tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet November 22, 2006 Forfatter Share Skrevet November 22, 2006 Har 2 vifter liggende... PM tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da er sparco-mattene og begge kupèviftene solgt! Har flere deler liggende, så bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendo Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 har ikke ett mtech ratt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har også en coil liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 Har enda deler liggende, bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrockillious Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Har bestemt meg for å beholde resten av delene, siden det blir en ny E28 snart! *Se etter prosjekttråd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå