Bemmwe Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Hallao folkens.. Ny her inne.. Er nettop ferdig med min første bmw. Allt er i tipp topp stand. Skal ligger utpå noen bilder.
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Hallao folkens.. Ny her inne.. Er nettop ferdig med min første bmw.Allt er i tipp topp stand. Skal ligger utpå noen bilder. Grattis!legg ut noen bilder ja
Bemmwe Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2006 Endelig kommet nedi.. og bilen er ferdig lakket.. Så nå er det bare å få den godkjent..Venter som sagt bare på at godkjennings timen skal komme. Og så begynner jeg på ny motor med turbo i.. Er foresten på jakt etter en 535i motor som jeg skulle hat nedi til sommeren.. Skal bygges om med turbo.. som sagt..
///MoePower Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Du kan også kjøpe deg 735 i motor såfall. (samme greierne som 535 )
Bemmwe Skrevet Oktober 31, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2006 Okei.. Du har vel ike tillfeldig vis peiling på om det er noen som har en slik motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå