thoste3 Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 til salgs for ein billig penge .. maks 5000 treng pengar til vinterdekk så må handles raskt . kan og byttes i vinterdekk ring meg 97597481
Hankook Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Bilder? Litt info om stand å stilling hadde vært fint. er den eu godtjent? evt. hvis ikke, hva må til for å få skilt på den? årsavgift betalt? rust?
thoste3 Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Bilder?Litt info om stand å stilling hadde vært fint. er den eu godtjent? evt. hvis ikke, hva må til for å få skilt på den? årsavgift betalt? rust? bilen er eu ok i år og den er i "bra "stand det er ei sprikke i frontruta og er ellers eindel rust men ikkje så den ikkje gjekk gjennom eu i april bilen er hvit og allt er betalt bilen må vekk pga pengemangel og plassmangel ring for meir info i og med at eg ikkje har pc for tiden så har eg ikkje bilder heller .. men visst noken vil ha vinterbil så er dette bilen .. er god på glatto å e bra sommer og vinterdekk 97597481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå