Gunnar Skrevet Oktober 26, 2006 Skrevet Oktober 26, 2006 Skulle gjerne hatt en bil i vrakpantklassen snarest mulig. Den trenger kun vare i 1,5 måned... PM, gr@bimmers.no eller 913 00 261.
Gunnar Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Ingen som har et eller annet ræl stående? Trenger som nevnt bil i kun 1.5 måned. Østlandsområdet, gjerne Vestfold..
bmw 323i Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 hehe har en jævelig stygg jetta da...eu godkjent litt til tror jeg...men registerreima har ryke da så må bytte den iaolfall..littt mugg på beltene også...vis ingen vill ha den tror jeg at jeg setter fyr på den snart..er lei av at den står den...den er gul i fargen, knust begge baklyktene.men ellers bra å grei...litt bulker her å der.kan få med en gti motor om ønskelig..da er det bra bil vis du setter i den motoren....
Gunnar Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Hørtes ut som et litt større prosjekt enn hva jeg er villig til for tiden. Men nå trenger vi ikke vrakpantbil lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå