RWDF Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Mener det er 4 sekunder som er det magiske tallet.
stianosthus Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Kupèlyset slukker igjen når den er varm nok. Du kan gjenta prosedyren 3 ganger før du må låse opp.
ChrZZ Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Går det an å ettermontere dette på noen måte? Eller må da hele løsesyllinderen byttes, og man ser da for seg at man må på BMW for å få gjort det meste, slik at man sitter igjen med en del tusen i minus på konto?
Sevenord Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Ah sweet! Dette var jeg ikke klar over! Sprang ut å testet nå og jeg hørte ivertfall det lille klikket, så da regner jeg med at jeg har varme... For noen dager siden måtte jeg nemlig fram med varmvatnet for å få låst opp døren, og siden den gang har den stått ulåst.. Nå har jeg ivertfall låst, og satser på jeg har slik varme i dørlåsen til neste gang
Aleks Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 hvis lyset i cupeen går på når eg har ¨låst bilen og låsen ikkje blir varm.. kan d være at eg ikkje har slik fin fin varmer da? eller kan d være at den er ødelagt.. ?? er dette dyrt å fikse? takker for svar!!!
Cappel Skrevet Oktober 30, 2006 Skrevet Oktober 30, 2006 hvis lyset i cupeen går på når eg har ¨låst bilen og låsen ikkje blir varm.. kan d være at eg ikkje har slik fin fin varmer da? eller kan d være at den er ødelagt.. ?? er dette dyrt å fikse? takker for svar!!! Sjekk sikringen først i hvertfall. Mener det er nummer 33. Har du tyskimport heter den "Türschlussheissung" i sikringsboksen Min varmer har kortsluttet, så den sto konstant på. Det førte til to ting. 1: Jeg brant meg på fingeren. 2: Batteriet døde fort. Midlertidig løsning ble å ta nevnte sikring...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå