Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ettermontere dette på noen måte? Eller må da hele løsesyllinderen byttes, og man ser da for seg at man må på BMW for å få gjort det meste, slik at man sitter igjen med en del tusen i minus på konto?

Skrevet

Ah sweet! Dette var jeg ikke klar over! Sprang ut å testet nå og jeg hørte ivertfall det lille klikket, så da regner jeg med at jeg har varme...

For noen dager siden måtte jeg nemlig fram med varmvatnet for å få låst opp døren, og siden den gang har den stått ulåst..

Nå har jeg ivertfall låst, og satser på jeg har slik varme i dørlåsen til neste gang :)

Skrevet

hvis lyset i cupeen går på når eg har ¨låst bilen og låsen ikkje blir varm.. kan d være at eg ikkje har slik fin fin varmer da? eller kan d være at den er ødelagt.. ?? er dette dyrt å fikse?

takker for svar!!!

Skrevet
hvis lyset i cupeen går på når eg har ¨låst bilen og låsen ikkje blir varm.. kan d være at eg ikkje har slik fin fin varmer da? eller kan d være at den er ødelagt.. ?? er dette dyrt å fikse?

takker for svar!!!

Sjekk sikringen først i hvertfall. Mener det er nummer 33. Har du tyskimport heter den "Türschlussheissung" i sikringsboksen

Min varmer har kortsluttet, så den sto konstant på. Det førte til to ting.

1: Jeg brant meg på fingeren.

2: Batteriet døde fort.

Midlertidig løsning ble å ta nevnte sikring...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...