TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 jeg har en sølvgrå e30 4 dørs bil som jeg skal selge.den trenger litt pleie etter den har stått iro i nesten 3 år.det er mteck stoler i den ellers ikke så mye utstyr.det står 325 girkasse på den. det følger også med senkesett type jamex med dempere og fjærer. går for 6000kr bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 hmm.. er intresert bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Hva er pleie? mulighet for å få skilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 bilder kommer idag satser jeg på..pleie er at det er kommet noe rust på frem skjermene og siden den har stått lenge trenger den litt vask og omtanke ellers er det en grei bil med faktisk orginal lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 her er noen bilder av "skjønnheten": litt trangt om plassen til og ta bilder..bilen trenger eu ellers så er det fritt frem for og få skilter på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Siden den har stått i 3 år, kan du starte den opp og ta en ørliten kjøretur bare for å sjekke tingenes tilstand? Hvis denne er OK, så har du en deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Den hadde vært morsom og hatt som vinterbil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Siden den har stått i 3 år, kan du starte den opp og ta en ørliten kjøretur bare for å sjekke tingenes tilstand?Hvis denne er OK, så har du en deal! det skal jeg få gjort til uka..har ikke tid før det.tipper den vil henge på bremsene kansje men fungerte supert da jeg parkerte den! snakker med deg iløpet av helga uansett shv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 er også interessert om den er i kjørbar stand, og det som evt må fikses bare er bremsene, rust og vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2006 skal i utgangspunktet være det eneste men time will show når jeg starter den til uka.satser på og starte den til uka eller muligens i helga.er ganske spent selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 29, 2006 Share Skrevet Oktober 29, 2006 fått start? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2006 skal få starta den ikveld jeg..den starter garantert er på jobb kveld denne uka.så det blir ikveld eller imorgen tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg