Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan hjelpe meg, da jeg plages med vann oppsamling i dørken på førerside fremme ved pedalene, rev ut dørktrekket da var det kliss vått og mer som en svamp, hadde samlet seg en hel del vann der!! :cry: hva kan det skylles?? (ps: og det er kunn på førerside, resten av trekket var ikke fuktig engang, kunn på førerside det var vått) :?

caben er ny, og har ikke lagt merke til att det er kommet inn noe vann når det regner eller når jeg vasker bilen.. hvor kan det komme ifra, noen tips??

Hilsen fortvilt cab eier!! :(:D

Skrevet

En kompis sin e30 var rusta rett under frontruta, og den lak inn der og rant ned langs torpedoveggen.. Min forrige e39 lak også, men det var inn ruta (var ikkje skikkli limt) der måtte alt ut å tørkes... og selfølgelig limast på nytt :)

Skrevet
En kompis sin e30 var rusta rett under frontruta, og den lak inn der og rant ned langs torpedoveggen.. Min forrige e39 lak også, men det var inn ruta (var ikkje skikkli limt) der måtte alt ut å tørkes... og selfølgelig limast på nytt :)

Ok, det kan være!? :? men ser ikke noe rust eller lignende! skal prøve å få sett litt mer på dt i morgen :wink:

Skrevet

Hadde det samme problemet med min bil, alt jeg trengte å gjøre va å parkere bilen flatt eller med fronten i oppoverbakke. Er en "feil" som er med flere biler. Hvis du har latt bilen stå i e bakke, samles vannet opp til den renne inn. Kan være en feil med pakkningen, men som sakt er dette en ting som skjer med flere biler. Få det tørket opp, å parker bilen din med fronten motsatt vei av det du vanligvis bruker( hvis du står i en bakke da)

Håper dette var til hjelp

Skrevet
Hadde det samme problemet med min bil, alt jeg trengte å gjøre va å parkere bilen flatt eller med fronten i oppoverbakke. Er en "feil" som er med flere biler. Hvis du har latt bilen stå i e bakke, samles vannet opp til den renne inn. Kan være en feil med pakkningen, men som sakt er dette en ting som skjer med flere biler. Få det tørket opp, å parker bilen din med fronten motsatt vei av det du vanligvis bruker( hvis du står i en bakke da)

Håper dette var til hjelp

Jo, når du nevner det, står bilen min parkert i bakke, med front nedover... spørs om det er det som er årsaken ja :wink:

takk for svar!! :D

• 1 month later...
Skrevet

jeg har hvertfall ikke funnet ut av det! Som du ser i tråden min så var begge de runde deksla løse, men det hjalp ikke å ordne det. Jeg har også prøvd å rense dreneringshulla, byttet pakning til cab lokket (der klaesja ligger når taket er av) og ingenting hjelper. Den rusta som var på bilde var bare litt overflate rust rundt festene til sete. Jeg tror at i mitt tilfelle så kommer vannet inn gjennom pakninga til cab lokket, selv om jeg har ny pakning så virker det som om det ikke er nok press fra lokket. Jeg har så og si gitt opp...skaffer meg vinterbil for jeg klarer ikke finne ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...