Gå til innhold

Feilhjulstrekk

Nilsen
 Share

Anbefalte innlegg

Var ute å cruiset med en kompis i hans Audi 80 Quattro i går, bra med sne på veien nå og ganske glatt.

Så sier jeg "Nei, du skulle hatt bakhjulsdrevet, mye morsommere"

Svar "Quattro er mye bedre, se bare her" *svinger hardt venstre, fart 60, svinger tilbake, sleng, kontra, mister kontroll, ut i grøfta, bang treffer en stein med venstre hjul foran, forskjerm og rs4 fanger knuuus*

"Ja ser det..."

Trist eksempel på at man ikke kan bøye fysikkens lover, selv med quattro :wink:

Kjør pent folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å cruiset med en kompis i hans Audi 80 Quattro i går, bra med sne på veien nå og ganske glatt.

Svar "Quattro er mye bedre, se bare her" *svinger hardt venstre, fart 60, svinger tilbake, sleng, kontra, mister kontroll, ut i grøfta, bang treffer en stein med venstre hjul foran, forskjerm og rs4 fanger knuuus*

"Ja ser det..."

Kjør pent folkens

Slike stunt går greit med nok maskin (f.eks S2), men med 115hk så er man helt sjangseløs. Har prøvd begge deler. Dog uten resultat ala din kamerat. Tipper han fikk et forklaringsproblem etter den episoden der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja ser det..."

Kjør pent folkens

Slike stunt går greit med nok maskin (f.eks S2), men med 115hk så er man helt sjangseløs. Har prøvd begge deler. Dog uten resultat ala din kamerat. Tipper han fikk et forklaringsproblem etter den episoden der :lol:

Har vært en del sjåfør på audi S2 med overkant av 300HK. Noe av det råeste jeg har kjørt faktisk. Utrolig gode kjøreegenskaper, sitter som f på veien. Maken til kjørekomfor på en 91-modell skal du lete lenge etter. Styringen er værtfall helt syk.

Du trenger ikke snø for at den skal slippe med alle 4. Den slipper godt på skikkelig hardkjørt grusvei i 60 km/t og den, HEEEERLIG :D

Har forresten elektrisk sperrabakende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...