Nilsen Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var ute å cruiset med en kompis i hans Audi 80 Quattro i går, bra med sne på veien nå og ganske glatt. Så sier jeg "Nei, du skulle hatt bakhjulsdrevet, mye morsommere" Svar "Quattro er mye bedre, se bare her" *svinger hardt venstre, fart 60, svinger tilbake, sleng, kontra, mister kontroll, ut i grøfta, bang treffer en stein med venstre hjul foran, forskjerm og rs4 fanger knuuus* "Ja ser det..." Trist eksempel på at man ikke kan bøye fysikkens lover, selv med quattro Kjør pent folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Bør lære seg å kjøre med 4-hjulstrekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Når 4-hjulstrekk slipper er det vanskelig å rette opp igjen. omtrent umulig vist du ikke er rally sjåfør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Når 4-hjulstrekk slipper er det vanskelig å rette opp igjen. omtrent umulig vist du ikke er rally sjåfør... Er ikke så ille egentlig, hvis man bare tør å trå på gassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 hehe, har sjøl en citroen AX 1.4 I 4X4 !! og den er helt RÅ på snø.. helt serøst, kjekkere med 4x4 enn bakhjulstrekk på snø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Nei det må satses på en helt annen måte med 4x4, men det går absolutt greit bare man får litt trening på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Artig å rive løs alle fire på glatt føre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var ute å cruiset med en kompis i hans Audi 80 Quattro i går, bra med sne på veien nå og ganske glatt.Så sier jeg "Nei, du skulle hatt bakhjulsdrevet, mye morsommere" Svar "Quattro er mye bedre, se bare her" *svinger hardt venstre, fart 60, svinger tilbake, sleng, kontra, mister kontroll, ut i grøfta, bang treffer en stein med venstre hjul foran, forskjerm og rs4 fanger knuuus* "Ja ser det..." Trist eksempel på at man ikke kan bøye fysikkens lover, selv med quattro Kjør pent folkens Slike stunt går greit med nok maskin (f.eks S2), men med 115hk så er man helt sjangseløs. Har prøvd begge deler. Dog uten resultat ala din kamerat. Tipper han fikk et forklaringsproblem etter den episoden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Feilhjuls trekk blir vel litt galt å si da det finnes en god del BMW modeller med xDrive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jepps, er kommet litt snø her nå, så jeg ligger bredt med slipp på alle fire i hver eneste sving for tiden Synes jeg har mye bedre kontroll med 4x4 enn bakjhjulstrekk når jeg skal ligge bredt på glatta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Var ute å cruiset med en kompis i hans Audi 80 Quattro i går, bra med sne på veien nå og ganske glatt.Så sier jeg "Nei, du skulle hatt bakhjulsdrevet, mye morsommere" Svar "Quattro er mye bedre, se bare her" *svinger hardt venstre, fart 60, svinger tilbake, sleng, kontra, mister kontroll, ut i grøfta, bang treffer en stein med venstre hjul foran, forskjerm og rs4 fanger knuuus* "Ja ser det..." Trist eksempel på at man ikke kan bøye fysikkens lover, selv med quattro Kjør pent folkens Slike stunt går greit med nok maskin (f.eks S2), men med 115hk så er man helt sjangseløs. Har prøvd begge deler. Dog uten resultat ala din kamerat. Tipper han fikk et forklaringsproblem etter den episoden der Har vært en del sjåfør på audi S2 med overkant av 300HK. Noe av det råeste jeg har kjørt faktisk. Utrolig gode kjøreegenskaper, sitter som f på veien. Maken til kjørekomfor på en 91-modell skal du lete lenge etter. Styringen er værtfall helt syk. Du trenger ikke snø for at den skal slippe med alle 4. Den slipper godt på skikkelig hardkjørt grusvei i 60 km/t og den, HEEEERLIG Har forresten elektrisk sperrabakende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har forresten elektrisk sperrabakende Det har jeg og, det er deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg tror jeg hadde sliti med å holde tilbake latteren etter en slik episode. Selv om det ble skade for en noen tusen på Audien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 Feilhjuls trekk blir vel litt galt å si da det finnes en god del BMW modeller med xDrive x-drive er feilhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Oktober 27, 2006 Share Skrevet Oktober 27, 2006 x-drive er feilhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå