RR Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Driver å surrer med et nytt prosjekt... Mange mener det ligner en bmw men det er jo morro å være anderledes Har valgt å bruke en 3,2l m3 e36 som jeg skal sende til PPF i sverige å skremme den opp litt Link til min gm e 30 http://ruudracing.no/bildegalleri.aspx?kat=3 Link til mitt nye prosjekt : http://ruudracing.no/bildegalleri.aspx?kat=5 Har nå plukket hele bilen ned til minste skrue å begynt med bursveising
Ivanrogov Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Hvilken bil er det her da? Du har vel hatt den en god stund..
RR Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2006 Nei har ikke har hatt den en stund...hadde en tanke og fikk den designet bilen er lagd i glassfiber
Kristian Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 blir spennede å se det ferdige resultatet ruud ferdigstillelse innen våler i mai?
Bimmerlars Skrevet Oktober 27, 2006 Skrevet Oktober 27, 2006 Nei har ikke har hatt den en stund...hadde en tanke og fikk den designet bilen er lagd i glassfiber Noen som har gjort det for deg? Altså laget karossdeler i glassfiber. Kan være interessert i å få noen til å lage panser og bagasjeluke til meg
RR Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Det er wadood på Tconcept som har laget bilen ,han har en fabrikk i estland .Han kan lage det meste Bilen skal ...hvis alt blir ferdig vises på messa i nov 24-26nov www.tconcept.no Det kommer flere bilder når alt er på olass å det blir ikke før gatebil messa på lillestrøm. Mvh Jan Øivind
mOMOe Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 flere bilder hadde jo vært moro.. ser jo rimelig sykt ut. men hva med den v 10'ern du hadde bilder av på siden der da??
///MoePower Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Er de ekte de sidepipsene som kommer ut på siden? Så litt høye ut, noe som resulterer i eksosanlegg inne i bilen eller bare uekte styling.. Ellers pen bil!
RR Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2006 Hei Den eksosen er den ekte eksosen som skal bli der ja ,vinklene ser bedre ut i virkiligheten en på bildene V10 motoren er satt på hylla da det blir flytting av torpedo vegg mm + styring av olje systemet ++++ MYE JOBB Er veldig klar for å få kjørt til sommeren ,derfor ble valget den motor -Front M/ skjermer,panser,fanger = glasfiber/kevelar -Dører = glasfiber,kevelar -Kanlaskjørt ,bakskjermer = glassfiber,kevelar -Bakfanger = galsfiber,kevelar -Tak = glasfiber,kevelar Målet er under 1000kg
Ola. Skrevet Oktober 28, 2006 Skrevet Oktober 28, 2006 Regner med du skal kjøre med turbo lading som vanlig? med hvilken ca effekt?
RR Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 Tenkte på rundt 600-650 hk Tror ikke det er vits å satse på mer effekt....det blir ikke mer morro en hva man gjør det til selv
Ola. Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 Tenkte på rundt 600-650 hk Tror ikke det er vits å satse på mer effekt....det blir ikke mer morro en hva man gjør det til selv Omtrent som jeg regnet med, men holder du deg nært 1000kg, så vil vel det gå innunder "sykt" allikevel det? hehe.. Hvorfor valgte du en "for" avansert motor (dobbel vanos), som i tilegg har oppborret blokk (tynnere vegger) kontra en rimeligere 3.0? Tilfeldig? Blir jo nysgjerrig, kan jo hende en kan lære noe Mvh Ola
RR Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2006 uvist ...det var det jeg hadde der å da ...men har i ettertid fått tak i 2stk 3.0l så kan vel kanskje velge da Bmw motor har vel ikke vært min sterke side
Ola. Skrevet Oktober 29, 2006 Skrevet Oktober 29, 2006 hehe ok. Skal ikke påstå hva som er best av de to jeg, men det virker som 3.0 blir foretrekt ved overlading.. Er derimot litt intressert i hva som er gjort med den 3.2`n som ble bremsa til 360hk.. Send gjerne en pm ang den om du gidder Mvh Ola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå