turboxs Skrevet Oktober 25, 2008 Skrevet Oktober 25, 2008 jeg har vurdert garrett gt4088 men det er lite som skiller på din v.s min t-66 glider så det gidder jeg ikke. har ikke sett noen skikkelige bilder av motoren min. Legg opp da.
RR Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 Hei jeg har ikke så mange bilder av bilen selv ,den gm dataen har paiet og har ikke fått ut de gamle bildene av den pcn ...enda mulig andre sitter på bilder ? alt mottas med takk
RR Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Da er nye gassporta stempler på vei over dammen vi har hevet kompen til 9,4 ,dette grunnet vi skal kjøre på e 85 Vurderer også lakere bmwn i en litt mer racing farge ....(hvit ) ? Må jo også rydde litt opp i bagasjen for å få plass til tørsumptank ++,ny fuelcell i alu må også inn Har også grublet mye over riktig girkasse og tror det "billigste" og beste alternativet er en tremec 600 r kasse ,dette er en dog kasse som er klar for mye juling
xcuze Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 leste et sted i tråden din at du hadde brukt ppf til og bygge motor? hva skjedde med VS-motor? ser jo ut som at han får det han bygger til og holde...? eller? bare
RR Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 leste et sted i tråden din at du hadde brukt ppf til og bygge motor? hva skjedde med VS-motor? ser jo ut som at han får det han bygger til og holde...? eller? bare Den største forskjellen er nok prisen ,det var vel også stor pågang hos vs motor da jeg skulle bygg,å det er kanskje greit å prøve noe annet
RR Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Noen som kan photo mode et bilde for meg ? Er intr i at bilen skal bli hvit der den er orange i dag + at sentrene på felgene blir i sort kan noen trylle ?? Takk
speedyracing Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 ETT STYKK FEIT BMW! så bilen i action på ruudskogen morro og se på!
SteffenM2 Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Prøvde meg bare litt kjapt, og farge chrome svart viste seg og være et reint hel*****, så det ga jeg pokker i. Begynte så smått på og få farge i dekalene igjen, men som du ser, det ga jeg med.
RR Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Så fort stemplene fra andre siden av dammen er på plass og motoren er satt sammen +++ Har du funnet ut noe mer om dekslet passer til 3,2l ?
turboxs Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Nei men jeg sendte deg en pm om du kunne sjekke om hulla utenfor kammene var like. Jeg tror ikke det er likt for oringene har ikke de samme måla. Det jeg kan gjøre er å dreie en spacer ring med oring til å ha utenpå det som alerede er laget. Det vil ikke ha noe betydningen for funksjonen.
RR Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Heller om du fikk min vanos å brukte den som mal ?
RR Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Hei takk for foto bilde Er det andre som sitter på filmsnutter eller bilder som de er villig til å dele ?? Takk
RR Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 fikk en telefon hvor bilen er med i performancebmw noen som har nettadr til dette bladet ? hvor kan man få kjøpt bladet ?
Sandersen Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 stemmer for hvit! steffen, prøv Variations og darker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå